Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Intro Nick

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
nickvh
Amerika-ontdekker

Intro Nick

Bericht door nickvh »

Dag iedereen,

Ik ben hier al een tijdje aan het meecruisen op dit forum maar sinds mijn eerste reis naar Amerika vast ligt leek het me handig om hier ook een account aan te maken.
Het plan is om de reis te beginnen (9 maart) en te eindigen in Miami.

Ik ben van plan om een 3tal maanden te gaan en de grote highlights van Amerika mee te nemen.
Dit als introductie om naar de toekomst alles meer gedetailleerd te gaan bezichtigen.
Verder even kort iets over mij, ik ben een 25-jarige fitnesscoach die woonachtig is in Vlaanderen.

Groetjes en fijne dag verder voor iedereen.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Intro Nick

Bericht door PSVwally »

Welkom op het forum Nick.
Dat is een lekkere tijd, 3 maanden naar de USA. Let wel op dat je niet in overstay gaat, want dan moet je voortaan een visa aan gaan vragen als je dat land nog eens binnenwilt. Het kan in sommige gevallen als je een andere reis maakt met overstappen in Amerika al lastig maken. Wil je alleen in Florida blijven voor 3 maanden of echt gaan rondtrekken?
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer