Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen; Andrew82

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Andrew82
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Even voorstellen; Andrew82

Bericht door Andrew82 »

Hallo allen,

Ik ben André en nieuw op dit forum. inmiddels 33 jaar oud en al sinds mn 16e gefascineerd door Amerika.
Tot vorig jaar is het er nooit van gekomen om naar Amerika op vakantie te gaan omdat vrienden en vriendinnen altijd andere vakantiewensen hadden en vooral niet naar Amerika wilden.

Omdat ik vond dat het er toch maar eens van moest komen ben ik vorig jaar voor het eerst naar Amerika geweest en wel naar Alaska. Dat is zo goed bevallen dat ik dit jaar weer naar Alaska ga (eind juni t/m eind juli).
Amerika is me erg goed bevallen en ik ben, ondanks erg hoge verwachtingen, dan ook niet teleurgesteld. Sterker nog ik ben helemaal "hooked" :)

Voor 2016 staat er een trip(je) door de lower 48 gepland.

Groet,
André
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Even voorstellen; Andrew82

Bericht door Aricon »

Hoi André, welkom op het forum!

Wow, je eerste reis naar Amerika en dan meteen naar Alaska ... geweldig! Ik ben al wat vaker geweest, maar Alaska staat nog steeds op mijn wensenlijst.

Je zult hier meer mensen tegenkomen die hooked zijn aan Amerika. Welkom bij de club! :lol:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer