Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

nieuw: Sabientje

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Sabientje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

nieuw: Sabientje

Bericht door Sabientje »

Hoi!

Eigentlijk wou ik mij voorstellen en gelijk een routevoorstel plaatsen.
Maar, nadat ik 2 uur heb zitten typen om mijn route hier neer te pennen, moest ik opnieuw inloggen en alles is weg :evil:
Dus voorlopig allen maar: Hoi! Vanavond begin ik niet opnieuw...

groet,
Sabine
USInsider
Amerika-expert

Re: nieuw: Sabientje

Bericht door USInsider »

Hi Sabine, welkom op het forum. Sorry voor de vervelende ervaring mbt. je bericht.

Het is inderdaad mogelijk dat het systeem je uitlogt - maar je blijft aangeven als ingelogd.
Vooral als je een langer berich typt en dat dan wilt posten. Dan blijk je opeens uitgelogd.
Meestal is je bericht er nog als je meteen terug gaat naar de vorige pagina - dus voor je de nieuwe inlog doet.

Wat ik doe: voor ik post gebruik ik eerst de 'copy' functie die mijn programma (Safari) biedt.
Is er een probleem dan heb ik mijn bericht nog.
Ik kan dan opnieuw inloggen (na eerst uitgelogd te hebben) en alsnog posten.

Soms als ik wat langzaam ben, krijg ik ook de 'inlog' mededeling. Ik ga dan meteen terug naar de vorige pagina.
En kopieer mijn posting voor ik verder ga.

Wil je het nog 'veiliger' doen, save dan je bericht even middels een programma als bv. TextEdit.

Je kunt ook je bericht - en zeker als het een route is - eerst schrijven in een tekst programma, dan inloggen hier, en je bericht kopieeren in het venster voor de posting.

Slim he ? Niet zelf bedacht, het idee is me gegeven door forummer Kastelke.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer