Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen ook

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Tomjoad
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 3

Even voorstellen ook

Bericht door Tomjoad »

Hallo,

Mijn naam is Rick en mijn nickname komt van een Bruce Springsteen song
Na een jarenlange periode dat mijn vrouw 24/7 op bed lag gloeit er sinds kort licht aan de horizon.
Door ontzettende zenuwpijnen kon zij niet lopen en zelfs lang in de rolstoel zitten was niet mogelijk, Na implantatie van een pijnpomp is de pijn dusdanig verminderd dat ze weer meer kan genieten en durven we weer plannen te maken
En daarom willen we volgend jaar een van haar grootste wensen gaan verwezenlijken.
De bedoeling is volgend jaar begin juli eerst naar de westkust af te reizen voor een 21 daagse rondreis, om om daarna af te sluiten in New Jersey, daar willen we ong een week verblijven zodat we even heerlijk bij kunnen komen, wat bekende Bruce Spingsteen plekken kunnen bezoeken en vanuit daar zullen mijn zoon en ik dan ook New YOrk gaan bezoeken, mijn vrouw houd niet zo drukte in de rolstoel.
Kortom, zeer grootste plannen dus
Voor mij zelf zal het overigens de 4e keer VS worden

Rick
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Even voorstellen ook

Bericht door kastelke »

Rick, dat zijn leuke plannen om naar uit te kijken! En als je zoveel jaar vast gezeten hebt aan je bed (zoals je vrouw), dan kan ik me inbeelden dat dit een heel bijzondere reis gaat worden!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer