Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hi, Joleco321 stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Joleco321
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Hi, Joleco321 stelt zich voor

Bericht door Joleco321 »

Hi how are you? Naar mijn mening is dit de meest gehoorde zin in USA. Mijn naam is Connie en samen met mijn man en onze zoon van momenteel 12r zijn wij groot liefhebber van de USA. Jaren geleden ben ik in Florida geweest en heb daar alle highlights gezien en gedaan, tevens een uitstapje naar de Bahamas gemaakt. De afgelopen jaren hebben we rondgereisd in het westen, Californie, Utah, Nevada, Arizona. Wat een fantastische herinneringen hebben we opgedaan! Met nog heel veel op ons verlanglijstje wat reizen betreft in de USA, geniet ik van alle verhalen op deze site en weet ik zeker dat ik hele bruikbare tips ga lezen voor onze volgende trips.
Natuurlijk zal ik ook onze kennis delen....so Nice to meet you!
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Hi, Joleco321 stelt zich voor

Bericht door Aricon »

Hallo Connie, welkom op het forum.
Zo te lezen heb je al mooie reizen gemaakt. Leuk dat je je kennis en ervaring hier komt delen.
Heb je zelf al een nieuwe reis op de planning staan?
Veel plezier gewenst op het forum en met de voorbereidingen van je volgende reis / reizen.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer