Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even Voorstellen: EllenF33

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
EllenF33
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Even Voorstellen: EllenF33

Bericht door EllenF33 »

Hallo Allemaal,

Ik heb al een hele tijd mee zitten lezen hier op het forum vooral voor inspiratie en tips voor mijn aankomende reis en dacht laat ik me maar eens aanmelden altijd handig voor een volgende reis. En bij deze dus voorstellen.

Ik ben Ellen, 33 jaar, woon in het kleine dorpje Broekland in het oosten van Nederland.
Sinds dit jaar weer bij mijn ouders na bijna 10 jaar op mezelf.
Dit voornamelijk om te sparen voor de reis die ik straks in september ga maken naar Hawaii. En voor toekomstige reizen misschien haha. :lol:
Op jezelf wonen met minimum loon is toch wel echt een uitdaging en ja er zijn mensen die het slechter hebben ik weet het.

Dit zal straks de 3e keer USA zijn voor mij en ben er nog lang niet klaar mee. :wink:

In 2006 voor het eerst geweest naar Westfield net buiten New York City. In februari voor 2 weekjes.
Waar op dat moment een vriendin van mij zat als au-pair bij familie van haar. Toen voornamelijk daar in huis gezeten helaas omdat mijn vriendin daar ook nog naar school ging. Wel zijn we in het weekend NYC in geweest om toch nog wat te zien. En behoorlijk onder de indruk geraakt haha.

In 2012 nogmaals naar NYC geweest samen met mijn zusje en 2 vriendinnen.
Nu gegaan in de zomer aangezien het de eerste keer sneeuwde en koud was wouden we toch graag iets warmer weer hebben.
En ditmaal rustig de tijd te gehad om alles goed te bekijken en ontdekken.

Nu aangekomen bij reis nummer 3 naar de USA voor mij.

Samen met mijn nicht/goede vriendin Lisette.
Hawaii en dan de eilanden Oahu, Kauai, Maui & Big Island in 21 dagen.
Een droomreis voor mij aangezien ik op de een of andere manier gefascineerd geraakt ben door schildpadden en vulkanen.
Vraag me niet waarom haha. :lol: Aangezien je deze 2 hier op dezelfde plek hebt is de keuze snel gemaakt.
En dan met name een actieve vulkaan waar je bij in de buurt kan komen.

We hebben al zoveel gave dingen gepland staan dat ik serieus geen geduld meer heb (nog 5 weekjes werken :shock: )
Sinds dat de reis definitief werd ook volop aan het lezen en ontdekken gegaan op internet. En zodoende dus ook hier terecht gekomen.
Tips en trucs nog altijd zeer welkom :wink:

Nou dit was mijn kleine ahum voorstelberichtje :lol:

Ik hoop nog veel tips en informatie hier van het forum te kunnen halen en vooral veel te genieten van andermans reisverhalen!

Groetjes Ellen :wave:
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Even Voorstellen: EllenF33

Bericht door markro »

Hartelijk welkom bij AllesAmerika en op dit forum.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer