Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Goofy19 stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Goofy19
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Goofy19 stelt zich voor

Bericht door Goofy19 »

Hallo Forumleden,

Mijn naam is Theo. In 2002 ben ik met mijn vrouw en een bevriend stel voor het eerst in Amerika geweest; een geweldige citytrip naar New York. Vervolgens hebben we in 2010 een camperreis gemaakt met het hele gezin, het bekende rondje West Amerika. Dat was een fantastische ervaring en smaakte naar meer.
Vandaar dat we in 2015 nogmaals een camperreis gemaakt hebben, met start in New York, vervolgens de camper opgehaald in Denver en vandaar naar o.a. Rocky Mountain NP, Black Hills, Yellowstone, Grand Teton, Mesa Verde om uiteindelijk te eindigen in Las Vegas.
Veel informatie/tips voor deze camperreizen hebben we gehaald uit het Alles Amerika Forum, wat een super bron voor informatie is.
In 2018 willen we weer een mooie reis maken en zullen we weer veel gebruik maken van dit onmisbare forum!

Groet, Theo
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Goofy19 stelt zich voor

Bericht door markro »

Hartelijk welkom bij AllesAmerika en veel plezier gewenst met de voorbereidingen van jullie nieuwe reis.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer