Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voorstellen Alflies

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Alflies
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Voorstellen Alflies

Bericht door Alflies »

Hallo Allemaal,

In 2017 hebben wij onze eerste Amerika reis ervaren.
In September zijn we ruim drie weken rondgetrokken door het Zuid- westen en hebben we de bekende parken aangedaan.
Dit is ons zo goed bevallen dat we deze week een nieuwe reis hebben geboekt, in mei 2019 gaan we er een reis 2.0 van maken.
In de voorbereidingen die gestart zijn in 2016 is er flink wat informatie vergaard van onder andere dit forum en dat zal nu ook weer gaan gebeuren.
Het is dus tijd om te registeren, zodat we onze eigen "bescheiden" informatie kunnen delen en ook vragen kunnen stellen aan een ieder ander.

De reis is nog maar net geboekt, dus alles is nog erg pril.
Bekend is al dat we een Jeep en caravan gaan huren in Las Vegas en wandelingen gaan maken in de wat meer afgelegen gebieden.
Binnenkort zal ik eens kijken waar ik onze eerste snode plannen kan plaatsen om zo van jullie feed- back te krijgen.

Groet,
Alfred en Lisinka
Laatst gewijzigd door Alflies op 27 jul 2018, 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Voorstellen Alflies

Bericht door Martin & Marianne »

Welkom op het forum!
Die jeep en caravan maken mij erg nieuwsgierig, ik ben benieuwd naar jullie plannen!

Marianne
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Hartelijk welkom op het AllesAmerikaforum en al vast veel plezier gewenst bij de voorbereiding van jullie volgende reis.

Ook ik ben nieuwsgierig naar de plannen met de Jeep en caravan, want dat zien wij hier op het forum niet vaak besproken worden, en waar willen jullie gaan wandelen?
En jullie reis 2.0 zal wel in mei 2019 gaan plaatsvinden, neem ik aan. :wink:
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Alflies
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Alflies »

In 2017 hadden we een lange to- do list gemaakt, van deze lijst konden we het een en ander afstrepen omdat de locaties niet bereikbaar zijn met een camper. Het kriebelde om een auto te huren en dan te overnachten in motels en we hebben zelfs nog nagedacht om te gaan kamperen in een tent.
Begin dit jaar ontdekten we de mogelijkheid om een Jeep Wrangler te huren met een bescheiden caravan. We kunnen nu dus de onverharde wegen op en toch nog een beetje met gerief kamperen.
Ik ben het forum nog aan het ontdekken en zal her en der wat posten.
Tot op heden hebben we een aantal locaties in gedachten die we graag willen bezoeken.
In willekeurige volgorde:

1. Golden Cathedral
2. Druid Arch
3. South Coyote Buttes (eerst maar zien om een permit te krijgen en dan eens kijken wat realistisch is om zelf heen te rijden)
4. Yant Flat
5. Valley of the Gods
6. Als het past in de route King of Wings

Ik heb ook al zitten kijken voor de San Juan forest, maar ik denk dat we daar te vroeg voor zijn ivm sneeuw.
King of Wings kan ook nog afvallen, een andere gedachte is namelijk om een aantal dagen op een zelfde camping te staan en van daaruit wat te ondernemen.
We hebben nog tot volgend jaar mei om alles zo goed als definitief te maken en dan nog is het afwachten wat moeder natuur doet.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer