Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen: Kimmalia

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Kimmalia
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 3

Even voorstellen: Kimmalia

Bericht door Kimmalia »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Kim, 44 jaar en uit het zuiden van het land. :D

In 2002 ben ik 5 dagen naar Washington DC en New York geweest (ja, heel kort, apart verhaal :) ) en toen heb ik de smaak te pakken gekregen.
In 2006 ben ik vervolgens wederom 10 dagen naar New York geweest.
Aangezien ik niet graag alleen reis duurde het daarna helaas heel lang voordat ik iemand vond die de oversteek met me wilde maken. :lol:
Maar in 2019 uiteindelijk dan 3-4 weken een rondreis met huurauto door de zuidelijk staten: grofweg het rondje New Orleans - Atlanta - Nashville - Memphis - New Orleans.
Voor deze reis heb ik destijds al héél veel (mee)gelezen op dit forum en daar héél veel tips uit gehaald.
De hotels, tickets en auto hebben we toen door een reisorganisatie laten 'bepalen' en geboekt, maar het uitpluizen van bezienswaardigheden en to-do things voor die reis op dit forum is me heel goed bevallen (en die voorpret droeg zeker bij aan het plezier van de reis!).

Ik heb dus ook besloten dat ik de volgende reis naar USA eens helemaal zelf ga plannen en uitzoeken met onder andere tips van dit forum.
Inmiddels zijn we ons aan het oriënteren voor 3 weken zuid-westen ergens in 2024 of 2025.
Mijn vriend heel graag de south pacific highway rijden dus San Francisco - Los Angeles (of zelfs door tot San Diego) is het uitgangspunt en wellicht plakken we Las Vegas er ook nog achteraan. :wink:

Bij voorbaat dus alvast dank aan iedereen voor het plaatsen van info hier op het forum! :thumbup:

Groetjes Kim
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer