Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voorstellen: Mikevl96

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Mikevl96
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 4

Voorstellen: Mikevl96

Bericht door Mikevl96 »

Goedenavond allemaal,

Allereerste de beste wensen en ik wens jullie allemaal een gezond en gelukkig 2025 !

Ik ben Mike, bijna 29 jaar woon in omgeving Rotterdam en ben helemaal gek op Amerika, ik ben al 4x keer in Amerika geweest, 2x naar NYC en 2x naar Florida, Texas een paar dagen en ook naar South carolina.

Reden dat ik een account op dit forum heb gemaakt is dat ik graag in 2025 weer wil terug gaan, nu had ik al plannen staan om in de zomer terug te gaan naar Florida omgeving Orlando en waarschijnlijk tegen het einde van het jaar weer naar New York of misschien wel naar Chicago. Om een lang verhaal kort te houden, ik ben altijd met mijn ex naar Amerika gegaan omdat ik maar weinig mensen in mijn vrienden en familie kring mee kan krijgen naar de states toe, mocht er iemand plannen hebben om ergens dit jaar ook naar amerika te willen gaan solo, let me know misschien is het wel leuk om samen plannen te kunnen maken :)

Groet,

Mike
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer