Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen: JMF2025

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
JMF2025
Amerika-newbie

Even voorstellen: JMF2025

Bericht door JMF2025 »

All,

Graag stel ik mij voor. Mijn naam is Jochem. Samen met mijn vrouw en twee meerderjarige kinderen maken wij in de zomer van 2025 een rondreis in ZuidWest Amerika. De contouren van deze reis liggen vast, de details nog niet. Ik hoop op dit forum inspiratie op te doen voor must-sees/do's.

De contouren; vliegen op LA, auto huren, in ruim een week langs de kust naar SF rijden, daar een week verblijven en vervolgens twee weken met een camper langs de parken met een tussenstop in Las Vegas. Vanuit SF naar Las Vegas, lijkt mij een logische eerste etappe met een stop in Yosemite en Mammoth lakes. Echter wat te doen na Las Vegas in de resterende tijd. Iemand deed mij de suggestie om Denver of Phoenix als eindpunt op te nemen en daar vandaan terug te vliegen naar NL. Voordeel van Denver is dat we dan ook de NP Rocky Mountains kunnen aandoen, nadeel (lijkt mij) dat ik dan de van de GrandCanyon de NorthRim moet bezoeken - ik twijfel of dat wel de GrandCanyon beleving geeft.
Phoenix zou te combineren moeten zijn met Tucson voor de Western-beleving, maar dat lijkt mij erg toeristisch en ook heel erg heet.
Kortom, dilemma's 8)
Ik ben na het voorstellen meteen begonnen met mijn overwegingen, weet niet of dit hiervoor de juiste plek is, maar het geeft wel mooi weer wat ik hier hoop aan te treffen.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Even voorstellen: JMF2025

Bericht door Martin & Marianne »

Welkom op het forum!
Dit is inderdaad niet de juiste plek voor deze overwegingen. :wink: Open daarvoor een topic in het zuidwesten-subforum: viewforum.php?f=36
Ik ga nu meteen zelf off topic, maar misschien heb je iets aan ons 2017-verslag; wij reisden toen met onze volwassen dochters.

Je bent al rijkelijk laat voor het reserveren van een camper en campings, dus wacht niet te lang.

Marianne
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer