Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Even voorstellen: Wytze

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
wytzealers
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 10

Even voorstellen: Wytze

Bericht door wytzealers »

Beste allen!

Vandaag heb ik me geregistreerd op dit boeiende forum. Mijn naam is Wytze en ik ben al een aantal keer in de VS geweest. Ik heb New York inmiddels al acht keer bezocht en heb in zowel 2008 als in 2012 een rondreis gemaakt door de VS. In september ga ik met vrienden een rondreis maken in de Deep South. Vwb deze laatste reis hoop ik hier inspiratie te vinden! Vriendelijke groet,

Wytze

Opmerking moderator

Omdat het onverstandig is om uw e-mailadres als gebruikersnaam op een forum te gebruiken, is de gebruikersnaam aangepast. Anders bestaat de mogelijkheid dat u veel ongewenste berichten ontvangt, die gegenereerd zijn door internetrobots.
Mocht u een andere gebruikersnaam willen hebben, laat dat hieronder in een nieuw bericht weten, dan wordt dat door een moderator aangepast in uw profiel.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer