Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hallo, Ingmar wil graag naar Amerika.
Hallo, Ingmar wil graag naar Amerika.
Hallo allemaal. Ik ben Ingmar, en ik wil graag emigreren naar Amerika. Ik ben 28 lentes jong, en heb een vriendin in Rhode Island zitten. Aangezien het voor haar moeilijker is om deze kant op te komen vanwege een tweetal kids, en ik erachter ben gekomen dat ik niet zonder haar kan, lijkt de keuze me gemakkelijk.
Ik ben online aan het zoeken geweest, en kom een hele hoop informatie over die loting tegen. Is er misschien ook een andere manier om als particulier Amerika te betreden?
Groeten Ingmar
Ik ben online aan het zoeken geweest, en kom een hele hoop informatie over die loting tegen. Is er misschien ook een andere manier om als particulier Amerika te betreden?
Groeten Ingmar
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
:welcome:
De makkelijkste manier is trouwen. Neem eens een kijkje in het emigratie forum, daar kom je genoeg informatie tegen.
De makkelijkste manier is trouwen. Neem eens een kijkje in het emigratie forum, daar kom je genoeg informatie tegen.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Welkom Ingmar!! Kijk inderdaad eens in het emigratie gedeelte van het forum. Je kunt ook kijken op de USADutch website Dit is een website speciaal voor Ned/US stellen in hetzelfde schuitje als jij!
Succes!
Succes!
onze blog - Bouwmanfamily