Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Even voor stellen: Leintje
Even voor stellen: Leintje
Ik ben leintje ook wel bekend als marjolein. Ik ga deze zomer als summercamp staff in Amerika werken. Daarom Wil ik wat meer over amerika te weten kom maar ook meer te weten te komen hoe het is om via ccusa in amerika te werken. Ik hoop dat iemand mij daar meer over kan vertellen.
groetels leintje
groetels leintje
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
:welcome:
Je moet alleen nog even een [ voor de eerste img in je handtekening zetten en de laatste [/url] weghalen
Je moet alleen nog even een [ voor de eerste img in je handtekening zetten en de laatste [/url] weghalen

Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
-
- Amerika-expert
Ben heel lang geleden ook een zomer in een kinderkamp geweest (1971!) Denk er nog wel eens, met veel plezier, aan terug. (Ik zat in de Pocono's, vlak in Pennsylvania vanuit New Jersey)
Het belangrijkste wat ik eraan heb overgehouden: leren/durven schreeuwen in het Engels. Er zijn ogenblikken dat schreeuwen belangrijker is dan of je dat helemaal goed doet. En als je er een keer doorheen bent, dan durf je plotseling veel meer.
Bereid je overigens voor op pijn in je mond, letterlijk. Als je voor het eerst de hele dag Engels spreekt, gebruik je mondspieren waarvan je niet wist dat je die had. Is na een paar dagen voorbij, maar ook een zeer bijzondere ervaring.
Veel plezier
Het belangrijkste wat ik eraan heb overgehouden: leren/durven schreeuwen in het Engels. Er zijn ogenblikken dat schreeuwen belangrijker is dan of je dat helemaal goed doet. En als je er een keer doorheen bent, dan durf je plotseling veel meer.
Bereid je overigens voor op pijn in je mond, letterlijk. Als je voor het eerst de hele dag Engels spreekt, gebruik je mondspieren waarvan je niet wist dat je die had. Is na een paar dagen voorbij, maar ook een zeer bijzondere ervaring.
Veel plezier
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer: