Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

CCBloom: hoi hoi

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
CCBloom
Amerika-ontdekker

CCBloom: hoi hoi

Bericht door CCBloom »

Ik ben Cecilia (iedereen die 'Beaches'heeft gezien weet dus ook waar mijn nickname vandaan komt :-) en ik ga in september 3 hele weken naar Amerika, voor het eerst!!!!!!!! Ik ga naar Atlanta, Georgia waar mijn Amerikaanse vriendin Anna dan woont (nu nog Macon, GA) Ben altijd geinteresseerd geweest in de US en lees er ook behoorlijk wat over (ben nu bezig in Howrd Zinn's 'a peoples history of the united states', maar ik heb nog een aardige stapel boeken liggen. Iemand Freakonomics gelezen? Geweldig!!!

Het ticket voor september ligt al bij me thuis, dus dat is mooi. Ik heb er niet veel voor betaald en moet op de heenreis 3 uur wachten en op de terugreis vlieg ik direct van atlanta naar amsterdam....maar laten we aan de terugreis nog even niet denken....
CCBloom
Amerika-ontdekker

Bericht door CCBloom »

oh ja, nou vergeet ik helemaal mijn vraag te stellen ;-)
Zijn er hier mensen die mij wat kunnen vertellen over het importeren in Nederland van een kat uit amerika??
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Cecilia, welkom op het forum! :welcome:

Leuk dat je in september voor het eerst naar Amerika gaat.
CCBloom schreef:oh ja, nou vergeet ik helemaal mijn vraag te stellen ;-)
Zijn er hier mensen die mij wat kunnen vertellen over het importeren in Nederland van een kat uit amerika??
Je vraag kun je beter in betreffende forum (Amerika Algemeen) stellen. Dit is een voorstelforum.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Hoi Cecilia,

:welcome: op het forum!
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Florien
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Florien »

Hii,
Leuk dat je naar Amerika gaat,nee ik weet niet zoveel van katten en importeren en zo.Maar er zijn vast wel mensen die dat wel weten..
X Florien
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer