Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
marianmi: Even voorstellen ik ben Mar
marianmi: Even voorstellen ik ben Mar
Hoi ik ben Mar. Op de valreep nog 40 jaar. Getrouwd en twee kinderen. Ben via een ander forum over dit forum getipt. En heb mij aangemeld omdat wij met ons gezin volgend jaar 5 weken naar het Zuidwesten
willen met vakantie. Karinka bedankt voor de tip.
Ik ga mij eerst maar eens even inlezen.
Groeten van Mar.
willen met vakantie. Karinka bedankt voor de tip.
Ik ga mij eerst maar eens even inlezen.
Groeten van Mar.
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Hoi leeftijdgenoot (ik ben ook nog net 40
),
Veel plezier met de voorbereidingen.
Dat gaat hier vast wel lukken!
Groetjes Elly

Veel plezier met de voorbereidingen.
Dat gaat hier vast wel lukken!
Groetjes Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
hallo Mar,marianmi schreef:San Francisco - Los Angeles - San Diego - el Centro - Prescott - Flagstaff -Grand Canyon - Page -Bryce Canyon - - Zion - Las Vegas - Death Valley - Yosemite - Placerville - Lake Tahoe - San Francisco.
Dit zal de route zo ongeveer worden, alles is nog in voorbereiding
--------------------
Mar.
Dat ziet er goed uit, en met 5 weken kun je heerlijk alles op je gemak bekijken.
Misschien hebben jullie iets aan onze reisverslagen, wij zijn nu 3 keer met onze kinderen naar het westen geweest.
Veel plezier met de voorbereidingen, en als er vragen zijn, kom maar op!
Marianne