Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Chicago -> Houston

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Plaats reactie
rick94
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 3

Chicago -> Houston

Bericht door rick94 »

Goedenavond,

Ik ben van plan om begin mei 21 dagen rond te touren door de VS. Mijn plan was om van Chicago met de auto naar Houston te gaan. Ik dacht zelf aan ongeveer deze route: Chicago ->Lafayette->Indianapolis->Nashville->Memphis->Jackson->New Orleans->Houston.

Iemand enige opmerkingen/aanmerkingen/tips? (Ben 21 jaar en meerdere malen al in de VS geweest, 2maal NYC eenmaal rondreis Zuid-Florida en eenmaal rondreis in het zuidwesten.)
Gast

Re: Chicago -> Houston

Bericht door Gast »

Als je pas 21 bent kan het huren van een auto een stuk duurder zijn.

Maar dat wist je waarschijnlijk al :)
Big_Mo
Amerika-expert

Bericht door Big_Mo »

Stomme vraag wat is er speciaal aan Lafayette? Na 5 jaar nog nooit in me opgekomen hier heen te rijden :oops:
Maar even serieus maak even een indeling voor 21 dagen over deze route.

dag 1 Aankomst in Chicago (tijd onbekent)
dag 2 Chicago
dag 3 Chicago
dag 4 Chicago -> Lafayette ->Indianapolis
dag 5 Indianapolis
dag 6 Indianapolis
dag 7 Indianapolis -> Nashville
dag 8 Nashville
dag 9 Nashville -> Memphis
dag 10 Memphis
dag 11 Memphis
dag 12 Memhis - Jackson
dag 13 Jackson
dag 14 Jackson
dag 15 Jackson -> New Orleans
dag 16 New Orleans
dag 17 New Orleans
dag 18 New Orleans -> Houston
dag 19 Houston
dag 20 Houston
dag 21 terug naar huis

Dit is maar even een stomme planning. Zoals Eoms aangeeft, auto huren onder 25 komen flinke extra kosten bij kijken. Plus heb je bedacht wat je allemaal wilt zien?
Gast

Bericht door Gast »

Je zou ook een grote bocht oostwaarts kunnen maken, en de Smokey Mountains bezoeken. Of via St Louis en dan eerst naar Memphis, en dan naar Nashville en Chattanooga (en misschien naar Atlanta). Er zijn zoveel mogelijkheden in 3 weken.
rick94
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door rick94 »

Dat ik aanzienlijk meer moet betalen voor een auto wist ik al en is niks aan te doen joh.

Wat betreft Lafayette, geen idee, was meer om de route een beetje aan te geven. Smokey Mountains zien er daarintegen wel heel tof uit.

Wat ik wil zien zie ik daar wel, ik boek denk ik van te voren ook geen hotels. Dat houdt het een beetje avontuurlijk zegmaar :P
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Stomme vraag wat is er speciaal aan Lafayette?
Geen idee, maar ik ben er nu eindelijk achter, zonder het te googlen, waar Purdue University vandaan komt haha
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer