Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Eerste sneeuw
Eerste sneeuw
Ja hoor het is een feit, we hebben ons eerste sneeuw aan de grond in Chicago land.
-
- Amerika-expert
Re: Eerste sneeuw
Een vriendin in Utah had vorige week foto's van hun eerste sneeuw. Prachtig! Maar ben wel blij dat ik niet meer hoef te sneeuwruimen 

- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik lees al enige tijd over hevige sneeuwval in de Sierra Nevada. Gunstig voor de watersituatie in Californië. 

Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Dat is al een aardig laagje sneeuw Big_Mo. Is dit waar je nu woont?
Is de voortuin inderdaad. Gister is er nog meer naar beneden gekomen en hadden zelfs even een white out. Ik kon het volgende huizen blok gewoon niet zien. Winter is vroeg in Chicago!
Wow, dat is al flink! Ik las net dat de eerste sneeuw in NL vannacht wordt verwacht. Maar het zal niet in deze mate zijn. Als dit een voorbode is voor jouw winter dan maak je borst maar nat!
Groetjes,
Daniel
Daniel
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Een kennis van mij uit Arlington Heights ten noorden van Chicago schreef op Facebook zelfs dat de stroom al voor de 1e keer was uitgevallen.
Om even een beter beeld te geven hoe het er gister middag uit zag tijdens de storm
Normaal gesproken kan ik tot aan het volgende blok de huizen zien.
@PSVWally, Geloof ik graag maar vervelend voor hun dat dat nu al gebeurde! De stoplicht stukje ten noorden van mij waren ook uit gevallen. En het ergste is wanneer je idioten met hun pick up trucks flink door de bochten ziet glijden omdat ze denken dat hun truck alles aan kan! Hoop het een keer op film te zetten

@PSVWally, Geloof ik graag maar vervelend voor hun dat dat nu al gebeurde! De stoplicht stukje ten noorden van mij waren ook uit gevallen. En het ergste is wanneer je idioten met hun pick up trucks flink door de bochten ziet glijden omdat ze denken dat hun truck alles aan kan! Hoop het een keer op film te zetten

- Ingrid1958
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Volgens mij woon jij op een mooi stekkie (huge voortuin) en zeker mooie foto's vd eerste sneeuw, ofschoon ik hoop dat die bij ons nog erg lang wegblijft 

1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hadden hier in Colorado anderhalve week geleden een heuse "blizzard warning", maar uiteindelijk bleek de storm te snel te gaan, en hadden we aan de noordkant van Denver maar een dun laagje. De zuidkant van Denver richting Colorado Springs had wel de storm gevoeld, en kreeg tussen de 10 en 20 cm.
Afgelopen vrijdag heeft het ook weer gesneeuwd, en hadden we iets meer gekregen (een centimeter of vijf, zes), maar zoals zo vaak in Colorado blijft het niet lang liggen, en was gisteren heel veel alweer verdwenen...
Afgelopen vrijdag heeft het ook weer gesneeuwd, en hadden we iets meer gekregen (een centimeter of vijf, zes), maar zoals zo vaak in Colorado blijft het niet lang liggen, en was gisteren heel veel alweer verdwenen...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Mooie foto's Big_Mo, moet btw nog altijd antwoorden op uw mailtje
, komt er eerstdaags aan! 

- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Vorige week lag er ook al een flink pak in Canyonlands NP.
Wij hopen dat er in januari nog ligt, als we daar zijn. Niets is toch mooier dan rode-rotsen-gebied met een laagje sneeuw. Onze winterreizen in het ZW waren tot nog toe altijd de mooiste. 1 nadeel: we moeten braafjes op de verharde wegen blijven
.
Wij hopen dat er in januari nog ligt, als we daar zijn. Niets is toch mooier dan rode-rotsen-gebied met een laagje sneeuw. Onze winterreizen in het ZW waren tot nog toe altijd de mooiste. 1 nadeel: we moeten braafjes op de verharde wegen blijven

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 829 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 2 Reacties