Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Goede tips over reizen?

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Plaats reactie
Robbertos
Amerika-newbie
Contacteer:

Goede tips over reizen?

Bericht door Robbertos »

Ik zit hier nu in South Bend, IN sinds 2 weken. Tis allemaal wel ff wennen, want tis zo anders dan Europa maar it isn't a matter of good or bad... Ben er al wel achter dat veel vooroordelen over Amerikanen toch niet altijd helemaal waar zijn, al kloppen er wel sommige dingen hoor ;) Wat verbaasde ik me de eerste dagen over het aantal dikke mensen hier zeg... Maar voor de rest is iig iedereen hier zo behulpzaam en aardig :D
Ik loop 5.5 maanden stage en wil veel zien hier :) ik ga iig naar Las Vegas, Washington, NY, Chicago, Detroit, Indianapolis en heel mss nog Miami. Maar ik vraag me af of iemand nog tips heeft of er nog ergens iets moois te zien valt in de buurt van Michigan en Indiana. Heeft iemand tips? En ik heb ergens gehoord dat Niagara Falls niet ver (6/7 uur) weg zijn, valt dat te doen en zijn daar goedkope hotels dat iemand weet? Is denk ik wel de moeite waard of niet? En up state Michigan, is dat wat?
Naja hopelijk krijg ik antwoord, alvast bedankt :)
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Wat verbaasde ik me de eerste dagen over het aantal dikke mensen hier zeg...
Daarom voel ik me zo thuis in Amerika denk ik :P

Maar zonder gekheid: geniet van je tijd daar! Veel plezier!
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Citaat:
Wat verbaasde ik me de eerste dagen over het aantal dikke mensen hier zeg...

Daarom voel ik me zo thuis in Amerika denk ik
Door al die zwaarlijvige mensen, voel ik me juist slank :lol: (zegt een eeuwige lijner)
enne... Robbertos geniet van je stageperiode en probeer zoveel mogelijk te zien!
FrankW

Re: Goede tips over reizen?

Bericht door FrankW »

Robbertos schreef:En up state Michigan, is dat wat?
Da's het mooiste gedeelte van de Midwest als je van natuur, water en sneeuw houdt! Rij maar naar Traverse City en ga dan door naar de Upper Peninsula.
boeffie
Amerikakenner

Re: Goede tips over reizen?

Bericht door boeffie »

Robbertos schreef:Ik zit hier nu in South Bend, IN
La Grange en Elkhart county zijn prachtig om een mooie rondrit te maken. Driehoek Elkhart/Shipshewana/Goshen wonen veel Amish, is leuk om hun huizen te zien en over de onverharde landweggetjes te rijden.

Overigens is Goshen ook een leuk stadje, bekend om zijn vele (internationale) studenten, er hangt een leuke sfeer.

En wat betreft upper Michigan: Tahquemenon Falls State Park bij Paradise, MI is prachtig. Een bezoek aan de Mackinaw Bridge & Mackinac City mag je niet overslaan.

In Battle Creek, Michigan staat de fabriek van Kellogg's, die je kunt bezoeken.

In Sturgis, Michigan is het Sturgis Speedway circuit, daar zijn in augustus
rally's. Zie http://www.sturgis.com/ .

Veel plezier!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer