Ik las net dit topic. Goed joh. Ik weet zeker dat je een hele leuke tijd tegemoet gaat. Geniet overal van want voor je het weet is het jaar om. Het is echt zo'n mooie ervaring en je leert er zoveel mensen kennen. Heel erg veel plezier toegewenst.
En als het kan zou ik toch voor je rijbewijs gaan in de USA. Het kost bijna niks en misschien mag je het niet gebruiken, het is wel alvast een goede oefening voor je Belgische rijbewijs (neem aan net zo duur als in Nederland de lessen?). EN het is een leuk souvenir.
Hey iedereen,
ik ben nu al een dikke 2 weken in de states, en tis geweldig!
De drie dagen NYC waren amazing. Ik kan het zelfs niet beginnen uitleggen. Wat ik wel kan zeggen is dat het onnoemelijk warm was, om bij neer te vallen eigenlijk.
En dan Kansas City...ik ben nog niet in het centrum geweest, enkel de suburbs, maar ik vind het nu al geweldig
Vorige week is school begonnen... dat was de echte culture shock voor mij, het is echt helemaal anders dan in Belgie. Ik had enkele interessante, challenging vakken maar die heb ik vandaag veranderd omdat ze toch iets te moeilijk waren... wel jammer, maarja.
En de lockers zijn stom, want die zijn echt moeilijk open te krijgen, lol.
Anyway, ik ga maar weer es, we gaan zo meteen uit eten bij Applebee's... yum!
Groetjes,
Elektrocute (Margot)-in-Kansas-City
States visited: MO, KS, MN, IA, OK, TX, NM, AZ, CO, NY, NJ, IL, KY, TN, NC, MS, AL, RI, MA, CT
Leuk dat het je zo goed bevald! Welke vakken heb je zoal?
Dat van die lockers herken ik; mijn oudste 2 gebruikten nooit een locker en sleepten alles altijd mee, mijn jongste gebruikt er nu eindelijk een voor zijn gymspullen.
Ik heb als vakken dit semester U.S. and World Politics , German 1, Art Fibers, English Composition and Reading
Ik had eerst in plaats van German een Health Class, maar die heb ik laten vallen omdat die vol Freshmen zat, ik was de enige senior en dat was niet leuk... en in plaats van die art class had ik AP Psychology en AP European History maar die dingen had ik al gehad in Belgie en die vakken waren niet makkelijk om te begrijpen in het engels als je het allemaal in het nederlands hebt gehad. En in die art class maak je sneller vrienden.
volgend semester heb ik AP French, Child Growth and Development, Spanish 2 en misschien Interpersonal Relationships
Met mijn locker is alles in orde trouwens, ik krijg hem ondertussen al in mn eentje open van de eerste keer
States visited: MO, KS, MN, IA, OK, TX, NM, AZ, CO, NY, NJ, IL, KY, TN, NC, MS, AL, RI, MA, CT
hey,
ik ben ook uitwisselings student in kansas-city, alleen zit ik aan de kansas kant van de stad. welke school ga je naar toe, ik zit zelf op Blue Valley. met welke organisatie ben jij gegaan?
MRmichiel schreef:hey,
ik ben ook uitwisselings student in kansas-city, alleen zit ik aan de kansas kant van de stad. welke school ga je naar toe, ik zit zelf op Blue Valley. met welke organisatie ben jij gegaan?
Dit draadje is al bijna 1 jaar oud.
Elektrocute (topic starter) zit al vanaf 03/08/2006 is de states en is al bijna aan het inpakken voor de terugreis
Rob schreef:Dit draadje is al bijna 1 jaar oud.
Elektrocute (topic starter) zit al vanaf 03/08/2006 is de states en is al bijna aan het inpakken voor de terugreis
dat wist ik, maar niet geschoten is altijd mis.
dit was het enige topic over Kansas City dat ik kon vinden.
Ik zit ook in Missouri maar heb het schooleven al weer een poos achter me gelaten.
KC is een leuke stad en als je van fonteinen houd zit je helemaal goed want die hebben ze meer dan waar ook in de wereld.
Ik woon zelf vlak bij Sprinfield Missouri, op ongeveer 3 uur rijden
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.