Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Coyote: van Detroit naar Seattle - eind sep/begin okt '25

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Re: Reis Coyote: van Detroit naar Seattle - eind sep/begin okt '25

Bericht door Reny »

@Coyote

Waarschijnlijk heb je al voldoende tips!

Wij vonden Garnet Ghosttown (niet met schietende acteurs en dat soort onzin!!) en de National Bison Range, beiden in de buurt van Missoula de moeite waard.
Die Bison Range zal na Yellowstone wel tegenvallen, dan heb je zeker genoeg bisons en hopelijk ook beren gezien.
Voor ons verslag kijk op: https://glacier2019.blogspot.com/2019/0 ... soula.html (dag 12 en 13)

Voor ons verslag "Rondje Seattle" met o.a. Port Angeles en Olympic zie: https://northwest2014.blogspot.com/2014 ... geles.html

Groetjes,
Reny

PS: wij gaan in oktober voor de eerste keer naar South Dakota (en de zoveelste keer naar) Colorado !
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
Almere vak V
Amerika-expert

Bericht door Almere vak V »

Mocht je een rondje Mnt Hood doen dan zou ik Silver Falls Park aanraden. En ik zie dat je van Portland naar de kust gaat rijden. Dan is de kans groot dat je de 26 pakt. Dan zou ik bij Camp18 even stoppen voor een cinnamon role. Aan het eind van de 26 kan je meteen omhoog schieten. Maar een klein stukje naar beneden en je zit op Cannon Beach. Aanrader!
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

@Reny en @Almere vak V Bedankt voor jullie tips! :thumbup:

Ik zal de verslagen eens lezen. Altijd leuk om nog wat tips op te doen.

Mnt Hood en Silver Falls Park staan (nu nog) niet op het programma. Weet ook niet of het nog in te passen is, ga daar dit weekend eens voor zitten om dat eens beter te bekijken. Overigens ontstond dit weekend ook alweer een idee om een keer van Seattle naar Los Angeles te rijden. 8) Nog niets concreets, alleen plannen. Misschien wel iets voor volgend jaar... :wink:

Over Camp18 heb ik je al meerdere keren gehoord hier op het forum. Ik pak inderdaad (een klein gedeelte) van de 26. Ben echter van plan om ter hoogte van Mountaindale de 6 naar Tillamook (en de kust) te pakken en van daar naar het noorden te rijden. Moet dus nog even uitzoeken waar Camp18 ligt.

Bedankt in ieder geval. Geeft weer stof tot nadenken!

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Almere vak V
Amerika-expert

Bericht door Almere vak V »

Coyote schreef:
05 aug 2025, 06:36
Over Camp18 heb ik je al meerdere keren gehoord hier op het forum. Ik pak inderdaad (een klein gedeelte) van de 26. Ben echter van plan om ter hoogte van Mountaindale de 6 naar Tillamook (en de kust) te pakken en van daar naar het noorden te rijden. Moet dus nog even uitzoeken waar Camp18 ligt.
Dan zou ik m overslaan. Van Mountaindale is het nog minimaal een half uur naar Camp18. Je kan voorbij Camp 18 de 53 naar het zuiden pakken. Maar als je naar Tillamook wil dan ga je een stuk van de 101 dubbel rijden als je daarna weer naar het noorden gaat. Wellicht zonde van je tijd.
Coyote schreef:
05 aug 2025, 06:36
Overigens ontstond dit weekend ook alweer een idee om een keer van Seattle naar Los Angeles te rijden.
Mijn vrouw en ik hebben al weer jaren geleden de 101 afgereden van Seattle tot San Diego. Niks gepland, gewoon go with the flow. Deden er uiteindelijk 4 weken over. Als ik elke keer gestopt was als mijn vrouw zei dat ze wilde uitstappen, waren we denk ik nu halverwege geweest. We hebben al heel wat mooie routes gereden. Maar deze staat hoog genoteerd!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer