Hebben we ook een auto nodig in de stad?

groetjes Nikey
Wij zijn 29 en 30 Oktober in Chicago.nikey schreef:Hoi, heeft er iemand tips wat we in 2 dagen zeker gezien en/of gedaan moeten hebben in Chicago??
Hebben we ook een auto nodig in de stad?![]()
groetjes Nikey
En, heeft jullie trip al verder vorm gekregen? Welke dingen heb je op het programma staan?nikey schreef:Wij zijn 29 en 30 Oktober in Chicago.
Openbaar vervoer is prima in Chicago. Verder is downtown redelijk compact, vooral als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Manhattan. De meeste dingen zijn voor mensen die goed ter been zijn gewoon ook best te belopen. Dan zie je de stad ook nog eens van een andere kant. Ik zou zeker geen huurauto gebruiken in Chicago, je bent aan parkeergeld enorme bedragen kwijt en rijden in Chicago is zeker niet voor iedereen. Alle sportstadions (Wrigley Field, Comiskey/US Cellular Park en Soldier Field zijn goed te bereiken met de bus/metro.emulder schreef:In juli 2008 komen we op Chicago(O'Hare) aan en dan willen we er twee dagen blijven, voordat we verder gaan richting Michigan.
Is Chicago handig met openbaar vervoer? (voor bijv Sears tower of John Hancock) Dan kunnen we de huurauto nl twee dagen later ophalen.
Wie heeft ervaringen met hotels op/rond O'Hare. ( gezin met 5 personen)
Auto is niet aan te raden parkeren kost een vermogen. Ik heb zelf erg goede ervaringen met het Howerd Johnsen inn midden in de stad. Je parkeert er gratis! Het is wel een oud hotel, maar wel gewoon schoon, heb daar 2 keer geslapen en beviel me prima omdat je echt zo ongeveer midden in de stad zit! Het zit aan de La Salle. Suc6emulder schreef:In juli 2008 komen we op Chicago(O'Hare) aan en dan willen we er twee dagen blijven, voordat we verder gaan richting Michigan.
Is Chicago handig met openbaar vervoer? (voor bijv Sears tower of John Hancock) Dan kunnen we de huurauto nl twee dagen later ophalen.
Wie heeft ervaringen met hotels op/rond O'Hare. ( gezin met 5 personen)