Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Van Chicago naar New Orleans, iemand tips?

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Plaats reactie
Skitser
Amerika-ontdekker

Van Chicago naar New Orleans, iemand tips?

Bericht door Skitser »

We zijn er nog niet helemaal uit en eigenlijk praat ik hier een beetje voor mijn beurt (het wordt Zuid-Amerika óf Noord-Amerika), maar stel dat we van Chicago naar New Orleans willen rijden; wie heeft dan handige tips voor me? Qua hotels komen we er wel uit, het gaat me met name om de bezienswaardigheden, de P.O.I.'s, de dingen die je niet mág missen. Als we gaan wordt het zomer 2008 en we zullen dan maximaal 20 dagen gaan.
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Trein. Luister naar Arlo Guthrie's City of New Orleans.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Bennogr schreef: Trein. Luister naar Arlo Guthrie's City of New Orleans.
Grappig, daar moest ik ook meteen aan denken. De trein is de enige manier om van Chicago naar New Orleans te reizen. Met de auto val je op die route in slaap.
Marby
Amerikafan

Bericht door Marby »

Als je dan toch met de auto gaat, dan kun je evt. in Memphis even bij Graceland stoppen. Maar ik vind de trein ook erg leuk.

Margaret
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer