Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Chicago see you soon!

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Plaats reactie
ndekker
Amerikakenner
Contacteer:

Chicago see you soon!

Bericht door ndekker »

Ja, heb net weer geboekt! Ga 11 januari naar Chicago en vlieg de 20e weer terug! Heb er nu al zin in om al mijn vrienden daar weer te zien!

we vliegen heen rechtstreeks met United en terug met Lufthansa via Munchen en betaalden totaal $ 1075

dat is dus met de huidige koers 385 euro pp incusief tax!!! Goede Deal :)
can't wait to travel again.....
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

Ik kies meestal non-stop heen en terug, maar dan zit je al gauw 4 a 5 tientjes duurder.

Ben momenteel een ticket aan het zoeken voor Dec (11 heen, 24 terug). En de prijs is zelfs lager als mijn laatste ticket van eind Sept / begin Now.

Non-stop return kost me 428 Euro. En als klap op de vuurpijl is het ticket op uitedairlines.NL zelfs goedkoper als op united.COM, ongelooflijk, op de NL site was de laatste keer het ticket tientallen procenten duurder !
ndekker
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ndekker »

Bramster schreef:Ik kies meestal non-stop heen en terug, maar dan zit je al gauw 4 a 5 tientjes duurder.

Ben momenteel een ticket aan het zoeken voor Dec (11 heen, 24 terug). En de prijs is zelfs lager als mijn laatste ticket van eind Sept / begin Now.

Non-stop return kost me 428 Euro. En als klap op de vuurpijl is het ticket op uitedairlines.NL zelfs goedkoper als op united.COM, ongelooflijk, op de NL site was de laatste keer het ticket tientallen procenten duurder !
Toen ik boekte zat er 80 euro tussen een nonstop beiden keren, dus vond die stopover in munchen niet zon probleem, zeker omdat ik ook nog nooit met lufthansa gevlogen heb.

Heb vandaag toevallig ticket voor een vriend bijgeboekt die wel beiden keren rechtstreeks vliegt, bij hem scheelde het maar 30 euro, en aangezien hij onze terugvlucht niet kon boeken vliegt hij rechtstreeks terug.
can't wait to travel again.....
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer