Hier ben ik weer

. Het is een regenachtige dag, dus ik dacht, ik ga eens kijken, hoe we onze dagen zullen gaan invullen. Ik heb net het reisverslag van Elly gelezen en daar al heel wat informatie uitgehaald.
Maar... ik wil eigenlijk ook heel graag naar North Dakota, omdat ik denk, dat we daar anders nooit meer zullen komen. Tot zover mijn voorlopige schema, op- en aanmerkingen meer dan welkom:
7/1 - Aankomst Rapid City rond half twee -- nog ideeen voor iets, dat we die middag kunnen gaan doen, misschien Bear Country USA of is Rapid City zelf ook leuk? - hotel Rapid City
7/2 - Badlands NP, Buffalo Gap National Grasslands (iemand hier geweest, de moeite waard?), Wall - hotel Rapid City
7/3 - Mount Rushmore, Crazy Horse, Wades Gold Mill, Wind Cave NP (of is dat beter te combineren met Badlands NP of Custer SP?), 's avonds vuurwerk Mount Rushmore - hotel Rapid City
7/4 - Mammoth Site Hot Springs, Carhenge, Chadron (is dat leuk?) en eventueel Fort Robinson - Hotel Rapid City
7/5 - rijden naar Medora, ND - Theodore Roosevelt Natl Park (iemand daar weleens geweest?) - Hotel Medora
7/6 - twee gedachten: Of op de een of andere manier naar Sheridan, Wyoming, ik zat te denken via de I-94 en I-90, maar is dat een mooie weg en is daar nog wat te doen onderweg? Pompeys Pillars zie ik op de kaart en Little Bighorn Battlefield. - hotel Sheridan
of terug naar Rapid City en meer tijd in Theodore Roosevelt NP - hotel Rapid City
7/7 - Devil's Tower en goudmijn tour in Lead - hotel Rapid City
7/8 - Custer State Park, eventueel hier Wind Cave NP - hotel Rapid City
7/9 - vertrek naar huis