Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Rondreis vanaf Niagara via Detroit naar Chicago
Rondreis vanaf Niagara via Detroit naar Chicago
Wellicht heeft een tip voor mij welke route/bezienswaardigheden/steden ik tegenkom op deze route die de moeite waard zijn om te bezichtigen. Ik heb er al een aantal gevonden via dit forum en moet zeggen het is een TOP forum!
-
- Amerika-newbie
Re: Rondreis vanaf Niagara via Detroit naar Chicago
Hey, toevallig! ik ga ook zo'n route rijden met een RV> Welke goede tips heb je al gevonden? 

- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
In Dearborn bij Detroit heb je het Henry Ford Museum en Greenfield Vill;age, ook wel America's greatest history attraction genoemd.MaRCo! schreef:Wellicht heeft een tip voor mij welke route/bezienswaardigheden/steden ik tegenkom op deze route die de moeite waard zijn om te bezichtigen. Ik heb er al een aantal gevonden via dit forum en moet zeggen het is een TOP forum!
In dit topic heb ik er ook iets overgeschreven en iets verderop zie je nog een link naar een ander draadje met informatie hierover.
Hierna zou je op weg naar Chicago door kunnen rijden naar Dutch Village in Holland, Michigan. Er is hier vorige week juist een draadje over gestart.
Succes met je planning!
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
25 miles boven de plaats Flint (MI) ligt de plaats Frankenmuth. Het is een leuke stad/plaats om te bekijken.(zie google) Maar wat vooral heel grappig is, daar is de grootste kerstwinkel ter wereld. We zijn er 10 dagen geleden geweest. Buiten was het 30 graden en dan ga je kerstshoppen. Ik vond het absoluut het bekijken waard. Je komt ogen tekort. De winkel heet Bronners. Te vinden op internet: www.bronners.com. Het adres is 25 Christmas Lane, Frankenmuth, Michigan.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 5280 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 23 Reacties