Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Rond Lake Michigan
Rond Lake Michigan
Hallo Allemaal
Wij gaan aanstaand weekend weg voor een week naar Amerika.
We willen daar beginnen in Chicago en dan rond Lake Michigan gaan reizen.
Het plan is om via de westkust een stuk omhoog te gaan. De plannen staan nog niet helemaal vast.
Dus heeft er iemand nog tips en suggesties wat daar de moeite waard is om te zien? En wat zouden we niet mogen missen?
Of wat er is nog meer in de buurt te zien in een week?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast bedankt!
Wij gaan aanstaand weekend weg voor een week naar Amerika.
We willen daar beginnen in Chicago en dan rond Lake Michigan gaan reizen.
Het plan is om via de westkust een stuk omhoog te gaan. De plannen staan nog niet helemaal vast.
Dus heeft er iemand nog tips en suggesties wat daar de moeite waard is om te zien? En wat zouden we niet mogen missen?
Of wat er is nog meer in de buurt te zien in een week?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast bedankt!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: Rond Lake Michigan
Milwaukee is een leuke stad en je kunt er de Miller Brouwerij bezoeken.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
In Michigan City, Indiana (goh, hoe lang was het ook al weer, 1,5 uurtje rijden van Chicago denk ik) heb je een Premium Outlet shopping center (Lighthouse Center) die ik altijd leuk vind.
http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=18
's Avonds naar het lake wandelen, aan het lighthouse, en als de zon ondergaat kijk je naar links = Chicago. Je ziet dan in de verte de lichtjes. En als het helder weer is zie je ook de Chicago Skyline!
Dan kan je bv. ook de Indiana Dunes bezoeken: http://www.nps.gov/indu/
http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=18
's Avonds naar het lake wandelen, aan het lighthouse, en als de zon ondergaat kijk je naar links = Chicago. Je ziet dan in de verte de lichtjes. En als het helder weer is zie je ook de Chicago Skyline!
Dan kan je bv. ook de Indiana Dunes bezoeken: http://www.nps.gov/indu/
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Bereid je trouwens wel voor op erg koude temperaturen en wellicht ook sneeuw. Als de huidige weertrend althans doorzet.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Bedankt voor de reacties!
Mochten jullie nog meer weten, dan hoor ik het graag.
Mochten jullie nog meer weten, dan hoor ik het graag.
Afgelopen zomer zijn we ook langs de westkust omhoog gegaan. Erg leuk vonden wij plaatsen als Grand Haven, verder naar het noorden Frankfort en daarboven de Sleeping Bear Dunes (buggy ride maken) , Traverse City, Petoskey. Dan is het gebied rond de brug naar het noorden mooi. En als je tijd hebt, is een dagtocht naar Mackinac Island ook een aanrader. Aan de overkant van de brug heb je de Upper Falls en Lower Falls. (watervallen, zoals de naam al zegt, lang niet zo groot als de Niagara, maar wel mooi om te zien.) Dat is op weg naar Whitefish Point. Veel plezier.
Handig om erbij te vermelden dat de plaatsen van emulder allemaal in Michigan zijn
Mijn toevoeging aan dat lijstje is: Holland en Saugatuck

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Clint, je mag er toch vanuit gaan, dat mensen zelf ook nog wel even op de kaart kijken.
Handig om hier www.happymappy.com ook nog eens te vermelden. Wij hebben er veel plezier van gehad. Ook van onze TomTom trouwens. (hotels, benzinepompen enz)

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 2125 Weergaves
-
Laatste bericht door Souraia
-
- 4 Reacties