Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Blues route met het openbaar vervoer

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
iris kranenbur
Amerikafan

Blues route met het openbaar vervoer

Bericht door iris kranenbur »

Hallo allemaal,

Over twee weken ben ik hier klaar in Gainesville en begint mijn reis in Amerika. Ik heb de oost- en westkust al een keer gezien en zou nu graag de bluesroute willen doen. Jawel, met het openbaar vervoer. Ik heb geen rijbewijs en heb daar tot nu toe nog nooit problemen mee gehad tijdens het reizen in Amerika.

Ik vlieg op Chicago en wil via leuke plekken afzakken naar New Orleans. Dan richting Atlanta en ook Nashville wil ik niet missen :)

1. Wie heeft deze route wel eens met het openaar vervoer gedaan en heeft er nog tips? Ik ben heel erg fan van treinen in Amerika! Af en toe zal ik ook met de Greyhound moeten.
2. Hoeveel dagen zou ik voor Chicago moeten uittrekken? En wat is het weer in april/mei? Moet ik warme kleren mee ivm de wind?
3. Ik reis alleen als vrouw en vind het dus wel prettig om in steden met hostels te slapen :)

Ben benieuwd, groetjes Iris
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer