Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Eten in de Hancock Tower (Chicago)

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Plaats reactie
Bostonlover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 28

Eten in de Hancock Tower (Chicago)

Bericht door Bostonlover »

Beste forumleden,

ik ga binnenkort naar Chicago en al zoekend op het internet kwam ik de Signature Room 95th tegen. Dit is een restaurant op de 95e verdieping van de Hancock Tower.

Mijn vraag is heeft iemand van jullie ervaring met dit restaurant? Is het leuk om daar te eten? Moet je voor het restaurant ook nog een entreekaart kopen voor de Tower?

Groet,
Bostonlover
Afbeelding
[/url]
jvinch
Amerikakenner

Re: Eten in de Hancock Tower (Chicago)

Bericht door jvinch »

Helemaal gemist - ja, restaurant is leuk. Er zitten ramen in van vloer tot plafond, dus als je hebt een geweldig uitzicht. Niet goedkoop overigens maar je kunt er zo naar binnen via een aparte lift - je hoeft geen toegang te betalen voor de Hancock Tower. Het is alweer lang geleden dat ik er geweest ben maar dat kan ik me nog herinneren.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Wij zijn er jaren geleden geweest met een driejarige. De bediening was in ieder geval fantastisch, want ons kleintje sliep de hele maaltijd op mijn schoot en toch werden we gewoon bediend. In mijn herinnering (van tien jaar geleden) was het een goed restaurant en het uitzicht heel goed.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
diewertje
Amerika-ontdekker

Bericht door diewertje »

Volgens mij ben ik er geweest - voor mij was het de keuze, of een cocktail in het restaurant of een toegangskaartje tot het visitor's deck, 1 verdieping lager, beiden even duur. Dus toen was de keuze snel gemaakt :). Je hoeft idd geen entree te betalen, maar de prijzen zijn niet mis. Erg mooi uitzicht!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer