Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

4e reis, dit keer: mid westen

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Plaats reactie
Blondie88
Amerika-ontdekker

4e reis, dit keer: mid westen

Bericht door Blondie88 »

Goedemiddag allemaal,

Bij ons slaat de amerika-koorts weer toe. 3 jaar geleden hebben we een reis aan de oostkust gemaakt en vorig jaar zijn we in het westen geweest met haar prachtige nationale parken. Ook zijn we vorig jaar 2 weken naar Florida geweest.

We hebben een nieuwe reis in gedachte. De vorige keren hebben wij veel aan jullie tips gehad. Zouden jullie ons ook deze keer weer willen helpen?

In de link vind je de route.
https://www.dropbox.com/s/xz70enajup23rou/mid-west.jpg

We weten nog niet hoelang we weg willen. Is het mogelijk om dit in 5 weken te zien?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,

Suzanne
Kokopelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25
Contacteer:

Re: 4e reis, dit keer: mid westen

Bericht door Kokopelli »

Leuke reis! Op zich is 5 weken een heerlijke lange tijd, maar ik durf zo niet te zeggen of het te doen is. Hoeveel km is het totaal?
Er zitten veel steden in die zeker 2 overnachtingen waard zijn, sommige wel meer. En hoelang wil je in de parken blijven?
Ik denk dat het toch het beste is als je de route gaat uitschrijven per dag in de "van .... naar ...." vorm. Dan krijg je meer een idee van de afstanden.

Succes met de planning!
In 2025 weer naar Florida.
Reisverslag Zuidwesten September 2024 >
reisverslagen
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Ik zou indianapolis er uit laten, tenzij je naar nascar wilt of zo
Dus van chicago naar st louis, Naar Branson, MO. Dan door de Ozark Mountains naar Memphis, naar nashville en dan via de natchez trace naar het zuiden en dan naar New orleans

Voor de rest ga je heel veel rijden
hvr123
Amerika-newbie

Bericht door hvr123 »

Heel toevallig heb ik in April tijdens Spring-Break hier bijna hetzelfde traject gereden, wel een kortere variant met minder stops maar dat was prima te doen, vooral New Orleans en Denver vond ik superleuk en het is dan ook zeker aan te raden om daar sowieso een dag of 2/3 rond te struinen. Vijf weken moet zeker genoeg zijn om alles te zien wat op jullie lijstje staat. En als je in de buurt komt: Madison, Wisconsin is echt een aanrader! Het is een supermooie stad aan 2 meren, vooral in de zomer en de herfst hangt hier echt een goede sfeer, zeker de moeite waard. Veel plezier met het plannen van jullie trip!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer