Aankomende donderdag vertrek ik voor lang weekend samen met mijn vrouw naar Chicago en omgeving. Ik ga weer proberen zoveel mogelijk een live blog bij te houden; voor de liefhebbers hier te vinden
Zal jullie liveblog met veel interesse volgen. Ik ben in september 10 dagen in Chicago en nu bezig om een planning te maken. Zou mooi zijn als ik jullie ervaringen daarin mee kan nemen.
Heel veel plezier!
Toch wel grappig. Jullie gaan voor een lang weekend naar chicago, terwijl ik zo in de auto kan stappen, 8 uurtjes rijden en ik ben er ook en ik doe dat niet eens haha
Tja, klopt, maar wij doen dat dus gewoon in Europa weer niet ... Ben binnen 1,5uur in Brussel, binnen 4uur in Parijs, en doen we eigenlijk niet/nooit. En hoe vaak we al gedacht hebben, laten we in de zomer een rondrit door Europa maken; nog minder kilometers ook waarschijnlijk dan onze meeste USA tripjes
En inmiddels weer thuis en net het laatste bericht op de weblog gezet. Op naar de Florida vakantie deze zomer ! Dank voor alle reacties hier, op het blog en andere manieren !
In oktober zijn we een paar dagen in Chicago - met veel plezier jullie verslag gelezen! Die boottocht gaat zeker op het programma. Springfield misschien ook wel.
En cool dat jullie bij een play offs wedstrijd waren. Wij zouden graag in Chicago naar een hockey wedstrijd gaan, maar als wij er zijn is er waarschijnlijk net geen wedstrijd (seizoen is dan net begonnen), maar Denver speelt als wij daar zijn (1,5 week later) wel een thuiswedstrijd dus willen we daar heen gaan. Paar jaar geleden ook in Nashville al eens een NHL wedstrijd bijgewoond, wat een spektakel ook!
@jvinch Ja, ik had het schema gezien, maar helaas spelen ze net niet thuis als wij er zijn Anders hadden we zeker voor een Blackhawks game kaarten proberen te krijgen!
Leuk verslag! Hoop er ook een keer heen te mogen...
2009: NY en rondje FL
2011: Rondje LAX, SFO, LAX
2014: Rondje Denver
2015: Rondje Washington DC-Niagara Falls-Manhattan-Philidelphia-Washington DC
2016: Rondje Salt Lake City
2019: Rondje Nashville en Strandvakantie Daytona Beach
2021: NY met de nichtjes
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.