Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Advies gevraagd: hotel in Chicago
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Advies gevraagd: hotel in Chicago
Voor mijn september trip heb ik het Palmer House Hilton geboekt.
Heeft overal goede recensies.
Ik neem altijd een hotel dat ongeveer 45 mins van downtown af ligt. Dit doe ik dan weer niet bij LV en NYC...maar bij Chicago wel gedaan. Ten eerste zijn de parkeertarieven bij de hotels in Chicago absurd(50 dollar per nacht, misschien mag je de auto mee naar je kamer nemen
). Daarnaast zijn er best wel veel parkeergarages en parkeergelegenheden in Chicago(gratis en betaald). Einde van de snelweg is bijna Chicago downtown, je hoeft in ieder geval niet lopen(of rijdend:)) te zoeken. 45 mins van downtown betekent 15 mins af van O'Hare.

- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Zeer goede keus! We zijn daar recentelijk geweest! Prima hotel en super centraal!dhg2000 schreef:Voor mijn september trip heb ik het Palmer House Hilton geboekt.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Ben inmiddels terug uit het Palmer House Hilton. Echt een heel mooi hotel.
Heb veel foto's op Zoover gezet, evenals een waardering.
Zie hier:
http://www.zoover.nl/verenigde-staten-v ... lton/hotel
Zie hier:
http://www.zoover.nl/verenigde-staten-v ... lton/hotel
Via Hotwire 3 nachten in de South Loop Hotel in november voor 270 dollar inclusief tax.
Misschien kun je ook je beoordeling hier neer zetten: http://beoordelingen.allesamerika.com/index.phpdhg2000 schreef:Ben inmiddels terug uit het Palmer House Hilton. Echt een heel mooi hotel.
Hotel ziet er mooi uit! Wel een beetje uit het centrum.mtl schreef:Via Hotwire 3 nachten in de South Loop Hotel in november voor 270 dollar inclusief tax.
Wat heet een beetje uit het centrum. Het ligt echt in een desolaat en beetje vervallen gebied met hier en daar bedrijven. Geen winkels in de buurt. Maar ik heb niet echt de indruk dat het een onveilige buurt is. Dichtsbijzijnde metrostation is 10-15 minuten lopen. Wel is er vlakbij een halte van bus #29 naar downtown Chicago. Voor de rest een prima hotel maar volgende keer toch een hotel nemen die centraal gelegen is.tosca schreef:Hotel ziet er mooi uit! Wel een beetje uit het centrum.mtl schreef:Via Hotwire 3 nachten in de South Loop Hotel in november voor 270 dollar inclusief tax.
Aan de hand wat jij beschrijft zou ik dat toch wel een beetje uit het centrum noemen 

Wij verbleven in het Best western Grant Park hotel.
Fantastische ligging en ik heb 100 dollar per nacht betaald.
Is wel 2 jaar geleden dus weet niet hoe duur de kamers nu zijn.
Fantastische ligging en ik heb 100 dollar per nacht betaald.
Is wel 2 jaar geleden dus weet niet hoe duur de kamers nu zijn.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 8049 Weergaves
-
Laatste bericht door Gemika71
-
- 7 Reacties