(ik vraag me af of het antwoord werkelijk direct van Freek kwam...)beste loek
nee zover komen wij niet
columbus is het dichtste bij
verder NY washington
miami atlanta chicago
groet
freek de jonge
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Freek de Jonge in Ohio
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik had nog een eamil gestuurd om te vragen of hij ook in de buurt van Denver kwam, want dan had ik ook wel even gaan kijken, maar jammer genoeg niet:
Denk het wel want hij regeld deze reis persoonlijk.Loek schreef:Ik had nog een eamil gestuurd om te vragen of hij ook in de buurt van Denver kwam, want dan had ik ook wel even gaan kijken, maar jammer genoeg niet:
(ik vraag me af of het antwoord werkelijk direct van Freek kwam...)beste loek
nee zover komen wij niet
columbus is het dichtste bij
verder NY washington
miami atlanta chicago
groet
freek de jonge
-
- Amerikakenner
Hier maar 20 bucks
Hier in Miami kost het 20 $ om hem te zien en ik heb al een kaartje voor 6 mei. Hij blijkt ook op 5 mei aan het Dutch Open Golf toernooi hier mee te doen.
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
Re: Hier maar 20 bucks
Dat is wel leuk! Dit weekend is hij in Chigaco, dan Ohio maar weet niet waar hij daarna naar toe gaat...Ik gok Atlanta...Speakingtongues schreef:Hier in Miami kost het 20 $ om hem te zien en ik heb al een kaartje voor 6 mei. Hij blijkt ook op 5 mei aan het Dutch Open Golf toernooi hier mee te doen.
-
- Amerikakenner
Heel de USA ?
Volgens mij is ie gewoon op kosten van de Nederlanders in de USA een rondreis hier aan het maken. Als ie nu al onderweg is en pas in mei hier in Miami komt is hij zeker dus 6 wkn onderweg of zo. Niet slecht zo'n tripje. En dan gebruikt ie straks zijn ervaringen weer in andere shows back home in the Netherlands ... 

MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
Re: Heel de USA ?
Ja grote kans dat er met "ons" gespot wordt danSpeakingtongues schreef:Volgens mij is ie gewoon op kosten van de Nederlanders in de USA een rondreis hier aan het maken. Als ie nu al onderweg is en pas in mei hier in Miami komt is hij zeker dus 6 wkn onderweg of zo. Niet slecht zo'n tripje. En dan gebruikt ie straks zijn ervaringen weer in andere shows back home in the Netherlands ...

-
- Amerikakenner
Ja
Ja een avondtje Theo Maassen zou helemaal geweldig zijn !
-
- Amerikakenner
Fotokes van optreden Miami
Zowel HIER als op deze site van de Dutch Club vindt je fotokes van zijn optreden in Miami Beach.
-
- Amerikakenner
Barry Hulshof
En als je goed kijkt zie je dat Barry Hulshof ook aanwezig was tijdens dat optreden. Hij was uitgenodigd door Freek, want hij woont en werkt tegenwoordig blijkbaar in Orlando.
Was wel lachen, want ik kwam hem maanden geleden wel eens in Tilburg tegen in Cafe Noir. Dus toen ik hem zag vroeg ik: Ken ik U niet uit Cafe Noir uit Tilburg ?". Dat vondt Barry wel frappant dat ik hem daar van kende !
Was wel lachen, want ik kwam hem maanden geleden wel eens in Tilburg tegen in Cafe Noir. Dus toen ik hem zag vroeg ik: Ken ik U niet uit Cafe Noir uit Tilburg ?". Dat vondt Barry wel frappant dat ik hem daar van kende !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 6484 Weergaves
-
Laatste bericht door Ragjee
-
- 16 Reacties