Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Noorden van Michigan

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
FrankW

Re: Noorden van Michigan

Bericht door FrankW »

Ik was eerst op de Pater Jan Smit school en later op het Han Fortman College in HHW. It's a small world! :D

Lake of the Clouds in de Porkie's is mooi. Ik zag net dat de links in mijn eerste post was verlopen. Hier is een link die niet zal veranderen: http://wulfers.net/pictures/index.html

Afbeelding
tcoppers
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door tcoppers »

FrankW schreef: Lake of the Clouds in de Porkie's is mooi. Ik zag net dat de links in mijn eerste post was verlopen. Hier is een link die niet zal veranderen: http://wulfers.net/pictures/index.html
Hele mooie foto's Frank. Ik ga heel zeker UP in Michigan bezoeken het staat op mijn verlanglijstje.

Groet Theo
Groetjes Theo.

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Afbeelding
Flipje
Amerika-newbie

Bericht door Flipje »

Eind oktober rijden we van Chicago richting Canada, via Michigan. Dit is onderdeel van onze reis rondom de Great Lakes.

We willen graag in een dag of twee/drie richting Sault Ste Marie rijden. Ik lees veel over het gebied wat we doorkruisen, maar vind het moeilijk om te bepalen wat nou echt de moeite waard is. Rekeninghoudend met ons plan om in Canada nog veel natuur te zien, vraag ik me af of parken, kustlijnen en watervallen in Michigan veel afwijken ten opzichte van wat we in Ontario tegen gaan komen?

We willen in ieder geval Grand Rapids overnachten, na de 1e dag. Dan kunnen we de dag erna beginnen met het Gerald R. Ford Museum. Daarna rijden we verder naar het noorden...

Wat is zeker de moeite waard? Wie kan ons advies geven?
De foto's die Frank heeft gemaakt, zijn prachtig! Heb je een grove verdeling waar welke foto's gemaakt zijn?
1999: Southwest | 2005: Southeast | 2005, 2006, 2007, 2008, 2009: Orlando | 2008: Northeast | 2008: New York
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Ik denk dat het handig is als je ook je eigen topic hierover start. Ik verwacht dat je dan meer reacties zult krijgen. (voor zover iemand ervaring hiermee heeft maar dan valt je topic in ieder geval beter op)
FrankW

Bericht door FrankW »

Flipje schreef:De foto's die Frank heeft gemaakt, zijn prachtig! Heb je een grove verdeling waar welke foto's gemaakt zijn?
Het is niet ingedeeld naar plaats en ik zou het er eigenlijk eens bij moeten vermelden.
Flipje
Amerika-newbie

Bericht door Flipje »

Aïda schreef:Ik denk dat het handig is als je ook je eigen topic hierover start. Ik verwacht dat je dan meer reacties zult krijgen. (voor zover iemand ervaring hiermee heeft maar dan valt je topic in ieder geval beter op)
Heb ik inmiddels gedaan, dank je wel voor je tip!
1999: Southwest | 2005: Southeast | 2005, 2006, 2007, 2008, 2009: Orlando | 2008: Northeast | 2008: New York
FrankW

Bericht door FrankW »

Afgelopen weekend in the UP van Michigan (nabij de Keweenaw peninsula) wezen kamperen. Bij deze een paar fotos. Het is altijd een heerlijk rustig omgeving met veel natuurschoon. Helaas was Lake Suprior nog een beetje koud om te zwemmen maar wel erg mooi voor de kayak.

http://wulfers.net/pictures/michigan4
Laatst gewijzigd door FrankW op 18 jul 2009, 18:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Frank,
Een vriendelijk verzoek om je foto's aan te passen naar de voor het forum geldende grote.
Zie http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... f=1&t=3261
FrankW

Bericht door FrankW »

OK, ik heb ze verwijderd en een link geplaatst.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Wat is het daar toch mooi! Lijkt me ook weleens interessant om in de winter mee te maken, maar dan maar voor korte tijd. De natuur daar liep erg achter op de onze!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Goodkat
Amerika-newbie

Bericht door Goodkat »

Prachtige foto's frank, geeft een warmgevend gevoel voor mij, ga ik zeker ook op mijn lijstje zetten van te bezoeken staten als ik afgestudeerd ben :-)

Beautiful!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer