Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
10 dagen Chicago
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
10 dagen Chicago
11 Januari ga ik naar Chicago voor 10 dagen. Aangezien ik daar 2 van mijn beste vrienden wonen ga ik met 2 andere vrienden van me heen. Ben inmiddels 3 keer eerder in Chicago geweest en het is een heel leuke stad. Wie heeft er nu nog tips, dan bedoel ik niet de tips van ga het hancock building in of ga naar het millenium parc, zit meer op de minder bekende dingen te wachten, heb toch tijd zat volgende maand! Ook leuke clubs/bars/restaurants zijn van harte welkom 

can't wait to travel again.....
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: 10 dagen Chicago
Net kaartjes gekocht voor de Blackhawks tegen de st Louis blues. zitten sectie 203 rij 7
en kaartjes voor
Chicago Bull's tegen de Golden State Warriors, zitten sectie 105 rij 1
Vet zin in!
en kaartjes voor
Chicago Bull's tegen de Golden State Warriors, zitten sectie 105 rij 1
Vet zin in!
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Jammer dat je geen reacties krijgt..... Chicago staat ook heel hoog op mijn verlanglijstje, maar helaas ben ik er nog nooit geweest en kan ik je dus geen tips geven.
Veel plezier alvast!
Veel plezier alvast!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
- Amerika-expert
Ook op die van ons en had dus ook stille hoop op leuke tips.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
ga er nu voor de 4e keer heen inmiddels, dus zoek ook wat meer tips dan de standaard dingen waar iedereen heen gaatJasmino schreef:Jammer dat je geen reacties krijgt..... Chicago staat ook heel hoog op mijn verlanglijstje, maar helaas ben ik er nog nooit geweest en kan ik je dus geen tips geven.
Veel plezier alvast!

maar ga het er naar me zin hebben hoor, het is echt een hele mooie, schone gezellige stad!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
De meesten zullen misschien wel in Chicago geweest zijn, maar voor een paar dagen en om de meest toeristische dingen te bekijken (wij althans). Jan (Jvinch) van dit forum woont in Chicago, hopelijk voor jou ziet hij dit topic en kan wat meer "insider" tips geven.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Tja, ik was ook 1 keer in de "Windy City" en heb het standaard gebeuren gedaan. Wij vonden het een prachtige stad en destijds was er een prachtige tentoonstelling van ENORME beelden van Botero. Ik houd erg van zijn werk en dit was een toevalstreffertje.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-expert
Goede reis en veel plezier gewenst!
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ben nu net een dagje thuis en heb het super gehad de 10 dagen dat ik daar was! Heb redelijk veel gedaan, hieronder de highlights die we bezocht hebben.
Vrijdag - aankomst dus wat gedronken en gegeten
Zaterdag - we zijn naar milwaukee gegaan om daar de miller brouwerij te bezoeken. S'avonds in Chicago wezen stappen nabij wrigley field, zitten veel leuke kroegen aan Clark.
Zondag - Dagje chillen s'avonds lekker bij een Jap aan de Belmont zitten eten.
Maandag - Aquarium en het Planetarium bezocht
Dinsdag - Het museum of sience en industry (vette aanrader) en hancock bezocht
Woensdag - Dagje shoppen en s'avonds naar de Chicago Blackhawks geweest
Donderdag - Field museum daarna college basketball wedstrijd gekeken in een college bar
Vrijdag - Wilmette bezocht, plaatsje ten noorden van Chicago, Vrijdag avond naar de Bull's geweest
Zaterdag - Dagje voor de TV gehangen het was buiten 22 graden onder nul. Savonds gegeten bij een Jap en daarna wezen stappen in een college bar.
Zondag - Uitslapen en terug naar Nederland
Maandag - aankomst thuis (helaas)
Zaterdag - we zijn naar milwaukee gegaan om daar de miller brouwerij te bezoeken. S'avonds in Chicago wezen stappen nabij wrigley field, zitten veel leuke kroegen aan Clark.
Donderdag - Field museum daarna college basketball wedstrijd gekeken in een college bar
Vrijdag - Wilmette bezocht, plaatsje ten noorden van Chicago, Vrijdag avond naar de Bull's geweest
Zaterdag - Dagje voor de TV gehangen het was buiten 22 graden onder nul. Savonds gegeten bij een Jap en daarna wezen stappen in een college bar.
Volgende keer moet je ook de diner Ed de Bevic bezoeken. Ze behandelen je daar een beetje onbeschoft en zeer bijdehand, echt een leuke ervaring.
Het onderstaande motto mag duidelijk zijn

Met wie ben je trouwens gevlogen en wat kostte je ticket ?
Bram
Het onderstaande motto mag duidelijk zijn

Bram
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
vloog heen met united rechtstreeks en terug met lufthansa via muchen. totaal 350 euro.Bramster schreef:Volgende keer moet je ook de diner Ed de Bevic bezoeken. Ze behandelen je daar een beetje onbeschoft en zeer bijdehand, echt een leuke ervaring.
Het onderstaande motto mag duidelijk zijn![]()
Bram
-
- Amerika-expert
Klinkt erg goed allemaal en inderdaad wat andere dingen gedaan.ndekker schreef:Ben nu net een dagje thuis en heb het super gehad de 10 dagen dat ik daar was! Heb redelijk veel gedaan, hieronder de highlights die we bezocht hebben.
Hoe vond je Milwaukee als plaats?
Leuke tip ook van de Miller fabriek.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Milwaukee niet echt in geweest, ff rondje door de stad gereden, maar vond het wel een mooie kleine stad! De miller brouwerij is gratis toeganelijk incusief 3 biertjes na de toer door de fabriek (1 uur duurt de toer) Wat ook erg leuk was dat je tijdens het bierdrinken ansichtkaarten mag schrijven die ze dan gratis voor je versturen (ook internationaal). Wij hadden dus een kleine 40 kaarten geschreven.........Staceybeesie schreef:
Klinkt erg goed allemaal en inderdaad wat andere dingen gedaan.
Hoe vond je Milwaukee als plaats?
Leuke tip ook van de Miller fabriek.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Kijk, dat is leuk om te horen. Klinkt aantrekkelijker dan de Heineken Experience in Amsterdam, 11 euro en 3 biertjesndekker schreef: De miller brouwerij is gratis toeganelijk incusief 3 biertjes na de toer door de fabriek (1 uur duurt de toer) Wat ook erg leuk was dat je tijdens het bierdrinken ansichtkaarten mag schrijven die ze dan gratis voor je versturen (ook internationaal). Wij hadden dus een kleine 40 kaarten geschreven.........

- Mike
Dat worden dan tenminste ook nog echt leuke kaartenndekker schreef: Wat ook erg leuk was dat je tijdens het bierdrinken ansichtkaarten mag schrijven die ze dan gratis voor je versturen (ook internationaal).

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht