Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Zojuist een retourtje (non stop) Chicago geboekt

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Plaats reactie
Bramster
Amerika-expert

Zojuist een retourtje (non stop) Chicago geboekt

Bericht door Bramster »

Zojuist een retourtje (non stop) Chicago geboekt. Eind Mei heen en Begin Juni terug. En dat voor maar 366 € :D

Volgens mij is dit echt een stuk goedkoper dan vorig jaar !

Ik wilde graag met United Airlines vligen, en dus heb ik via Expedia een ticket gekocht bij Lufthansa (rara jongens daar bij die airlines)

- - - -

Ik kreeg trouwens een waarschuwing dat het eerdaags 15000 airmiles meer kost om naar Chicago te vliegen. 55000 ipv 40000.

Maar dat is natuurlijk een wassen neus. Als je op een tijd wilt vliegen die jezelf goed uitkomt kost het al gauw meer dan 100000 Airmiles.

Boeven zijn het die Airlines !
Airmiles
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Zojuist een retourtje (non stop) Chicago geboekt

Bericht door Airmiles »

Bramster schreef: Boeven zijn het die Airlines !
Lees een keer het boek "U vliegt nog steeds te duur" van Hugo van Reijen. Dat boek gaat over vliegtarieven. Je valt bijna van je stoel als je leest hoe die airlines soms te werk gaan.

Maar 366 is een acceptabele en vooroorlogse prijs. Gefeliciteerd! :dance:
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

Bedankt, was een goede reis. Maar ondanks het vroege boeken hebben ze me toch van m'n Economy Window Seat gekiepert, Kreeg daarvoor een Economy Plus Isle seat. :-(

Ook mocht ik van een Security Muts niet in de Korte Rij van de security omdat mijn U.A. pas was verlopen. En op mijn boarding pas had U.A. het niet geprint :-( Dus dan maar 30 minuten in de rij staan om je schoenen te mogen uit trekken.

Ook kreeg ik deze keer geen Elite Bonus Miles, geen idee waarom. Dat bonus miles systeem is & blijft een ondoorzichtige modderrpoel

Boeven Zijn Het Die Airlines ! :D
stijnec
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door stijnec »

als je pas verlopen was, ben je dan ook niet je status kwijt geraakt?
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer