Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wie weet een leuk tentje om te eten in Rapid City?

Over de staten Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Nebraska, North Dakota, South Dakota, Ohio en Wisconsin.
Plaats reactie
rhaf
Amerikafan

Wie weet een leuk tentje om te eten in Rapid City?

Bericht door rhaf »

Hi Folks,

Even een culinaire vraag....

Komende vakantie zitten we op mijn verjaardag in Rapid City. Weet iemand toevallig een leuke tent aldaar waar je goed kunt eten (ben een steak man), maar waar het wel betaalbaar blijft? :wink:

bvd en vrgr,
Mark
Manonneke

Re: Leuk tentje om te eten in RapidCity

Bericht door Manonneke »

Hoi hoi,

Lees even het verslag van Roland en Marloes:

http://www.rschotanus.com/liveverslag2009.htm

op 1 juni en je weet het!

Groetjes,

Manon
rhaf
Amerikafan

Re: Leuk tentje om te eten in RapidCity

Bericht door rhaf »

Ok The outback...al jaren onze favorite.....goede keus voor een verjaardag. :dance: :D

Een beetje off topic, maar in jullie reisverslag lees ik....."niet helemaal tevreden ben met de Ford Escape besluiten we te kiezen voor een mooie goudkleurige Dodge Journey". Daar wij ook op Denver vliegen kan het zijn dat wij dezelfde keuze krijgen. Kun je daarom aangeven waarom je de ene wel goed vond en de ander minder? Hebben jullie ook terplaatse een additionele tax moeten betalen voor onderhoud van het wegennet?

bvd en vrgr,
Mark
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: Wie weet een leuk tentje om te eten in Rapid City?

Bericht door Coyote »

De autokeuze hebben wij vooral gemaakt op basis van ruimte en netheid van de auto. Ik vond de Ford Escape er wat 'uitgeleefd' uitzien en minder luxe dan de Dodge Journey. De Journey had bovendien minder mijlen op de teller en meer bagageruimte. Toen wij naar de plaats liepen waar wij een auto mochten uitkiezen was er niet zoveel keuze, Ford Escape, Toyota RAV4 en nog wat onbekende modellen. Wij zijn geruime tijd bezig geweest een keuze te maken en na verloop van tijd werden er ineens weer allemaal auto's klaargezet. Het kan dus de moeite lonen om niet de eerste de beste auto te kiezen.

Ook in Las Vegas, waar wij onze auto moesten omruilen wegens olieproblemen, was eerst niet zoveel keuze. Maar ook daar werden ineens een stuk of 6 auto's bijgeplaatst en kozen wij uiteindelijk voor de Ford Edge. Een heerlijke auto! Minder bagageruimte dan de Dodge Journey maar wel een stuk pittiger. In de bergen is dat wel zo prettig. De Dodge Journey vond ik bij tijd en wijle wat 'lui'.

Of wij ook een addiotionele tax moesten betalen weet ik zo niet, zou ik even op de bon moeten nakijken. Zou best kunnen dus daar kom ik nog even op terug.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
rhaf
Amerikafan

Bericht door rhaf »

Nou Roland,

Bedankt voor je antwoord.

Ik ben erg benieuwd naar de additionele tax, laat je het nog even weten?

bvd en vrgr,
Mark
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ik heb inmiddels gekeken naar event. additional charges.

Er zijn van mijn creditcard 2 bedragen afgeschreven door Alamo. Een bedrag van € 27,99 ($ 38,24) en € 7,88. Het eerste bedrag kan ik verklaren, zou de volle tank moeten zijn die wij vooraf moesten betalen, hiervoor heb ik ook getekend toen wij de auto ophaalden. Het tweede bedrag is mij niet helemaal duidelijk. Halverwege de vakantie hebben wij de auto echter omgewisseld in Las Vegas. Bij het inleveren in Denver heb ik een eindafrekening gekregen waar een bedrag van $ 49 op stond. Wellicht gold voor de 2e auto een bedrag van $ 49 voor een volle tank (grotere tankinhoud, brandstof inmiddels weer duurder). Ze hebben echter maar € 7,88 afgeschreven. Misschien het verschil tussen $ 49 en $ 38,24. Anders zou ik het niet kunnen verklaren.

Op het huurcontract staan verschillende 'charges' (o.a. Facility use fee 1.60/day, concession recoup fee 11.11% en sales tax) maar alles is 'included'. Nergens betaal je dus extra voor. Zit allemaal bij de huurprijs inbegrepen.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
rhaf
Amerikafan

Bericht door rhaf »

Hoi Coyote,

Twee mogelijkheden of eigenlijk drie....

-Toen jullie er waren was de betreffende belasting nog niet ingevoerd.
-Of de gemelde tax voor road reconstruction bestaat niet
-Of jullie hebben bij de auto ergens geboekt waar deze tax al in de prijs is verwerkt op eoa manier.

Onze auto's zijn gehuurd via usareisen.de en zijn vertelden van deze nieuwe tax.

VrGr,
Mark
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer