Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Fietsen van Jackson Hole naar Missoula
Fietsen van Jackson Hole naar Missoula
Beste Amerika liefhebbers,
Wellicht een bijzonder kop boven een forum vraag, maar het zit zo,
Mijn collega fiets van San Diego naar Calgory in 110 dagen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat geweldig vindt dus na vele gesprekken ga ik een gedeelte van deze route mee fietsen.
En wel tussen Jackson Hole en Missoula.
Heb al een aantal zaken aangeschaft maar moet nog een beslissing nemen over de fiets.
Neem ik deze mee of huur ik er een in Amerika.
Nu is mijn vraag in deze wie kan mij voorzien van tips en of andere zaken waar ik rekening mee moet houden.
Is het uberhaubt wel mogelijk om een fiets te huren.
En ik zou nog wat zaken willen bestellen bij Walmart(Slaapzak ed) hoe kan ik die laten bezorgen in Jackson Hole?Op voorhand bedankt voor de info.
Addo Kruizinga
Note mod. Bart
Topic gesloten wegens dubbelpost.
Wellicht een bijzonder kop boven een forum vraag, maar het zit zo,
Mijn collega fiets van San Diego naar Calgory in 110 dagen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat geweldig vindt dus na vele gesprekken ga ik een gedeelte van deze route mee fietsen.
En wel tussen Jackson Hole en Missoula.
Heb al een aantal zaken aangeschaft maar moet nog een beslissing nemen over de fiets.
Neem ik deze mee of huur ik er een in Amerika.
Nu is mijn vraag in deze wie kan mij voorzien van tips en of andere zaken waar ik rekening mee moet houden.
Is het uberhaubt wel mogelijk om een fiets te huren.
En ik zou nog wat zaken willen bestellen bij Walmart(Slaapzak ed) hoe kan ik die laten bezorgen in Jackson Hole?Op voorhand bedankt voor de info.
Addo Kruizinga
Note mod. Bart
Topic gesloten wegens dubbelpost.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 7324 Weergaves
-