Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Chicago en Minneapolis
Chicago en Minneapolis
Eind deze week vlieg ik naar Chicago, hotel in centrum ( magnificant mile). Moet ik dan nog overstappen vanaf vliegveld? Ik heb een rail system map maar is me niet duidelijk tot hoever de blue line gaat.
Ik rij daarna vanaf Chicago naar Minneapolis, zag enkele routesuggesties maar wil niet te veel om rijden, zijn er nog leuke dingen onderweg die ik moet zien of doen?
Tips zijn welkom!
Ik rij daarna vanaf Chicago naar Minneapolis, zag enkele routesuggesties maar wil niet te veel om rijden, zijn er nog leuke dingen onderweg die ik moet zien of doen?
Tips zijn welkom!
Re: Chicago en Minneapolis
Voor de informatie over de EL: http://www.transitchicago.com/blueline/#map
Een kaart van de EL: http://www.chicago-l.org/maps/route/map ... evated.jpg
Waar op magnificent mile is je hotel (het heet magnificent mile voor een rede) heel wat verschillende stops. Ligt er maar net aan dus waar je moet zijn.
Ik zou zeker even bij Milwaukee langs gaan en wellicht even Door County Wisconsin. Maar om beter antwoord te geven, wat is je tijdsbestek?
Een kaart van de EL: http://www.chicago-l.org/maps/route/map ... evated.jpg
Waar op magnificent mile is je hotel (het heet magnificent mile voor een rede) heel wat verschillende stops. Ligt er maar net aan dus waar je moet zijn.
Ik zou zeker even bij Milwaukee langs gaan en wellicht even Door County Wisconsin. Maar om beter antwoord te geven, wat is je tijdsbestek?
Dank voor je reactie. Ik heb 1 dag om naar Minneapolis te reizen. Daar blijf ik twee weken dus in die omgeving tijd genoeg.
Wil een leuke route rijden en af en toe een stop, reis met 3 kids.
Hotel Chicago ligt in east Ohio street, centraal dus. Ga vrijdag het rehabilitation institute bezoeken.
Al heel erg veel goede tips gezien en verzameld van jullie! Super!
Wil een leuke route rijden en af en toe een stop, reis met 3 kids.
Hotel Chicago ligt in east Ohio street, centraal dus. Ga vrijdag het rehabilitation institute bezoeken.
Al heel erg veel goede tips gezien en verzameld van jullie! Super!
Om beter antwoord te geven op je reis naar Chicago, ja je moet overstappen op de rode lijn om naar je hotel te komen. Kijk op deze website: http://maps.google.com/intl/en/landing/transit/#mdy en dan kan je het precies uit stippelen.
En voor naar boven te rijden geloof dat Chicago Minneapolis rond 8 uur rijden is met kleine stops. Je zou Chicago -> Wisconsin dells kunnen rijden, dit is op je weg naar het noorden. Beetje touristen dorpje maar wel grappig om te zien. Staat bekent om zijn waterpark resorts.
Vervolgens door naar Minneapolis. Alsnog met dat er tussen ben je gauw 12 uur onderweg.
En voor naar boven te rijden geloof dat Chicago Minneapolis rond 8 uur rijden is met kleine stops. Je zou Chicago -> Wisconsin dells kunnen rijden, dit is op je weg naar het noorden. Beetje touristen dorpje maar wel grappig om te zien. Staat bekent om zijn waterpark resorts.
Vervolgens door naar Minneapolis. Alsnog met dat er tussen ben je gauw 12 uur onderweg.
Inmiddels in Chicago. Openbaar vervoer is oké maar moet je wel opletten dat je de goede kant van de loop opgaat
Na een hele dag aan de wandel een taxi gepakt, was net zo duur en een stuk makkelijker.
Ook mis ik bordjes met aanwijzingen ( bv naar de Zoo of een park), best zoeken soms welke kant je op moet. Maar de stad is de moeite waard!

Na een hele dag aan de wandel een taxi gepakt, was net zo duur en een stuk makkelijker.
Ook mis ik bordjes met aanwijzingen ( bv naar de Zoo of een park), best zoeken soms welke kant je op moet. Maar de stad is de moeite waard!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 2311 Weergaves
-
Laatste bericht door Liesbrink58
-
- 6 Reacties