Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Foto's Michigan, Wisconsin en Minnesota
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Foto's Michigan, Wisconsin en Minnesota
Eindelijk staan ze dan online! Mijn foto's van onze reis half augustus naar de drie bovenstaande staten. Ze zijn hier te bekijken.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Yep, hij wilde ons zijn dorm laten zien (staat ook van buiten althans in het album). Ik vond het er nogal oud uitzien allemaal, maar de studenten waren er nog niet, dus wie weet is het dan gezelliger binnen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Er zijn ook een hoop nieuwe dorms
Ben je toevallig nog in de buurt van Grand Haven geweest? Heel mooie pier ook
Mooie foto's!

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
:rockon:Bennogr schreef:Je bent duidelijk diep onder de indruk van St. Paul aan het aantal foto's te zien.
Terecht!
Ik als Michigan fan geef ook vaak genoeg toe dat de twin cities gewoon gaaf zijn.

Minneapolis/St.Paul , Chicago, Detroit zijn voor mij toch wel de steden om te bezoeken in de midwest. Oh, en natuurlijk Holland en Grand Rapids om als Nederlander eens wat bekende achternamen tegen te komen

- Mike
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 3231 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv