Nu is het plan om in ieder geval Michigan en North Dakota wel in één vakantie te bezoeken. Hieruit is de onderstaande route uitgerold. Weet alleen nog niet of we hem linksom of rechtsom gaan rijden.
Juni 2018
De planning is om dit in juni 2018 te realiseren. Uiteraard weer veel pretparkbezoeken

Geen Chicago & Detroit
Verder hebben we Chicago en Detroit er bewust uitgelaten, want… deze willen we uitgebreid gaan bezoeken in ons najaarstripje van 2018. Eigenlijk een beetje hetzelfde als wat we in 2016 hebben gedaan. In juni vier weken pretparken en natuur in het noordoosten, maar zónder NYC en Washington DC. Met z’n tweetjes. En een paar maanden later zijn we in september, ditmaal ook met mijn ouders erbij, juist wél naar NYC en Washington DC geweest.
In september 2018 willen we dus weer samen met mijn ouders op pad. Mijn vader gaf te kennen tijdens onze NYC/Washington trip ook graag naar Niagara Falls te willen. Zei tegen hem dat ie dat beter eerder had kunnen zeggen, want dat was prima te combineren geweest met NYC en Washington DC. Maarja

(klik op het plaatje voor een grotere weergave)