Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hawaii zonder auto

Als je vraag over Hawaii gaat, kun je hem hier plaatsen.
Alwayshappy
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Hawaii zonder auto

Bericht door Alwayshappy »

Dat zijn twee coole tips! Black Rock al helemaal. Je loopt daar gewoon het water in en je ziet ze wel?
NeoMay
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door NeoMay »

Ik vroeg me af of je nog gegaan bent Alwayshappy en of het zonder auto is gelukt?

Wij gaan in november naar Oahu en big Island, op Big Island hebben we wel een auto maar ik denk dat we voor Oahu dit keer eens met de bus dingen gaan doen. De vorige keer hebben we wel een paar dagen een auto gehuurd en zijn we alleen met de bus naar Pearl Harbor geweest en dat ging goed.
New York 2010, Las Vegas en Oahu en Maui 2011, Oahu en Big island 2016.
Op de planning Boston 2017.
Elsvr
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Elsvr »

van waaruit ben je met de bus naar Pearl Harbor gegaan?Wij zitten in augustus op Waikiki beach en twijfelen of we een auto gaan huren.
NeoMay
Amerika-ontdekker

Bericht door NeoMay »

Volgens mij zijn wij toen zowat recht voor de deur van ons hotel (Aqua palms dus achter Hilton village) op de bus gestapt. Kan me niet herinneren dat we hebben moeten overstappen. Wat ik wel weet is dat het in de bus heel koud was dus de volgende keer neem ik een vest mee.

Hier een blog van mensen die ook wat dingen met ov gedaan hebben:
http://switchbackkids.com/5-day-trips-f ... us-system/
amboly
Amerikafan

Bericht door amboly »

Alwayshappy schreef: Mijn vriend heeft een rijbewijs, maar heeft al 7 jaar niet gereden, dus hij voelt zich niet comfortabel genoeg om daar te gaan rijden.
Hij kan beter daan weer gaan rijden dan in Nederland. De auto is daar een automaat en volledig verzekerd. Krasje meer of minder kost je helemaal niks. Als hij daar al niet durft te rijden, dan zou dat inhouden dat hij nooit meer gaat rijden?? En in wat ook al eerder is gesuggereerd: In plaats van dure excursies, gewoon een paar opfrislessen nemen?
vinceG
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door vinceG »

@amboly: Het was een topic uit 2015....

Wij hebben afgelopen september Oahu met auto gedaan. In eerste instantie wilden we dit ook met het OV doen, maar ben blij dat ik toch een kleine auto gehuurd hebt. Je bent zo veel vrijer en je hoeft niet met je bagage in de bus te slepen naar het hotel. Neem je bijvoorbeeld de betaalde shuttle naar een hotel, dan is een auto huren vaak net zo duur.
Alwayshappy
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Alwayshappy »

NeoMay schreef:Ik vroeg me af of je nog gegaan bent Alwayshappy en of het zonder auto is gelukt?

Wij gaan in november naar Oahu en big Island, op Big Island hebben we wel een auto maar ik denk dat we voor Oahu dit keer eens met de bus dingen gaan doen. De vorige keer hebben we wel een paar dagen een auto gehuurd en zijn we alleen met de bus naar Pearl Harbor geweest en dat ging goed.
Excuses voor de zeer late reactie. We zijn gewoon gegaan en we hebben ons prima gered zonder auto. We hadden niet het gevoel dat we iets misten. Geweldige tijd gehad (beste vakantie ooit eigenlijk), het was zo mooi! Enorm mooie excursies en eigenlijk alles wel gezien op elk eiland. Echt heel gaaf :) Op Kauai zowaar gebruik gemaakt van de bus, zo hebben we de helft van het eiland kunnen zien waar de excursie niet kwam. Maui was onze favoriet!
NeoMay
Amerika-ontdekker

Bericht door NeoMay »

Dank je wel voor je antwoord, ik denk dat we toch 1 dag een auto gaan huren. Gaat toch net wat vlotter dan met de bus.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer