En dat is ons goed bevallen! Zo goed dat we zelfs overwegen om volgend jaar terug te gaan gecombineerd met New Orleans/Panhandle.
Maar....ik maak natuurlijk niet voor niks dit draadje aan. Want waarom blijven we twijfelen of we bovenstaand plan wel willen: omdat eigenlijk ook het westen heel erg trekt met de mooie natuur en meer 'wow' effecten. Maar het sfeertje zoals op de Keys bijvoorbeeld en de stranden gaven ons ook een heel fijn gevoel. Niet om aan het strand te gaan liggen overigens. We zijn meer doeners.
En zo ontstond hier nu het idee dat Hawaii toch wel heel erg blijft trekken en misschien wel alles in zich heeft wat we zoeken.
Zoals we inschatten wel met nadeel: langere reistijd, extra vluchten en een duurdere reis.
Om een goede afweging te maken hoop ik dat jullie wat met ons mee willen denken en ons mee op weg helpen.
Heb ik het goed als ik denk dat het het beste is om eerst 2 dagen in een stad in het westen door te brengen (San Francisco, Seattle) alvorens door te vliegen naar een van de eilanden?
We hebben in totaal 3 weken. Zou de volgende indeling dan handig zijn:
dag 1: vlucht naar SF of Seattle
dag 2: SF of Seattle
dag 3: SF of Seattle
dag 4: SF of Seattle naar Kauai
dag 5: Kauai
dag 6: Kauai
dag 7: Kaui
dag 8: Kaui naar Maui
dag 9: Maui
dag 10: Maui
dag 11: Maui
dag 12: Maui
dag 13: Maui
dag 14: Maui
dag 15: Maui naar NY of Orlando
dag 16: NY of Orlando
dag 17: NY of Orlando
dag 18: NY of Orlando
dag 19: NY of Orlando
dag 20: NY naar huis of nog een dagje Orlando
dag 21: of al thuis of van Orlando naar huis.
NY of Orlando zal afhangen of we met 3en of 4en gaan dit keer. Indien beide kinderen mee gaan, dan zullen we kiezen voor Orlando omdat ze heel graag daar de pretparken doen en wij ons daar ook wel vermaken

Zou dit een goede indeling zijn?
En hoe zoek ik het beste op deze vluchten? Als multi city? Maar hoe geef ik dan in dat we bijvoorbeeld 3 nachten in SF of Seattle willen blijven?
Is de tijd op de eilanden zo lang genoeg?
groetjes,
Monique