Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Beste snorkelspots Hawaii

Als je vraag over Hawaii gaat, kun je hem hier plaatsen.
Claubo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Beste snorkelspots Hawaii

Bericht door Claubo »

Het ei is dit weekend gelegd, we hebben Wings over Kauai geboekt! Het is wat minder tijdrovend dan de boottocht (we hebben ook maar 4 dagen in Kauai) en na het vergelijken van allerlei foto's denk ik dat het beeld vanuit de lucht heel mooi zal zijn. Wie weet komen we ooit terug....

We willen wel heel erg graag dolfijnen zien, dus daar gaan we nog even naar speuren. Ik had al in een van jullie verslagen gelezen dat je ze ook zomaar in de baai bij het Captain Cook monument kan tegenkomen. Weten jullie nog meer plekjes waar veel dolfijnen gespot worden?
lauravanderklugt
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 30

Bericht door lauravanderklugt »

Goede keuze. Vanuit de haven bij Kona hebben wij ook twee keer een ochtendexcursie gemaakt om met wilde dolfijnen te zwemmen. Was ook niet goedkoop, maar beide keren dolfijnen gezien en 1 keer zelfs een mantarog. Ik heb daarna wel geleerd dat de dolfijnen zwemmend slapen en dat het iets minder diervriendelijk was, dan ik dacht. Het is niet dat je echt met ze zwemt. De pods zwemmen onder je langs, maar je schijnt toch hun natuurlijke ritme te kunnen verstoren.
Bijlagen
DSCN5300.JPG
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door dejong89 »

Wij hebben ze ook gezien langs de De Holopili trail (in het water...). Deze trail loopt door het Ahihi Kineau reservaat op Maui.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer