Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Live Nederlands elftal kijken in Honolulu

Als je vraag over Hawaii gaat, kun je hem hier plaatsen.
Plaats reactie
Heleen72
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Live Nederlands elftal kijken in Honolulu

Bericht door Heleen72 »

Donderdagavond komen we aan in Honolulu en zaterdag speelt het Nederlands elftal zijn kwartfinale-wedstrijd. Weet iemand of deze ergens live te bekijken is? Zo niet, dan zou integraal de wedstrijd zien ook prima zijn. Ik heb al op de site van ESPN gekeken en daar word ik niet veel wijzer van. Kunnen jullie me helpen?
burb11
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Live Nederlands elftal kijken in Honolulu

Bericht door burb11 »

Heleen72 schreef:Donderdagavond komen we aan in Honolulu en zaterdag speelt het Nederlands elftal zijn kwartfinale-wedstrijd. Weet iemand of deze ergens live te bekijken is? Zo niet, dan zou integraal de wedstrijd zien ook prima zijn. Ik heb al op de site van ESPN gekeken en daar word ik niet veel wijzer van. Kunnen jullie me helpen?
Ik zou het via de site van de NOS proberen; http://www.ek2008.nos.nl/live
Je had natuurlijk beter NA de finale pas moeten vertrekken :lol:
Wij komen 7 juli in HNL aan, hopelijk bijgekomen van een zinderende finale :beerchug:

gr
BB
2008--> Hawaii / 2011--> Philadelphia / 2012--> New York-Oahu-Chicago / 2013--> Phoenix / 2014--> South West / 2015(mei)--> New York (juli/aug)--> Route 66: Chicago -> Phoenix -> Maui
Heleen72
Amerikakenner

Bericht door Heleen72 »

Wij hadden nooit gedacht dat ze zulke resultaten zouden halen en dat ze er na de eerste ronde al uit zouden liggen :wink: .

Op Nos.nl kun je alleen kijken als je in Nederland bent. Helaas...
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

ESPN zendt de wedstrijd live uit. In Hawaii is dat rond 8:45 's ochtends.
Heleen72
Amerikakenner

Bericht door Heleen72 »

Bedankt! Ik kon het niet vinden op de site van ESPN. We hebben al een sportsbar gevonden dichtbij ons hotel. Nu maar hopen dat die open is, en zo ja, of ze een schermpje voor ons op ESPN willen zetten.
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Ik vraag me af of die sportsbar al zo vroeg open is, meestal gaan ze pas in de middag open.
jvinch
Amerikakenner

Bericht door jvinch »

Volgens mij wordt de wedstrijd uitgezonden op ABC - in het slechtste geval kun je dus gewoon in de hotelkamer kijken.

http://soccernet.espn.go.com/euro2008/f ... th&cc=5901
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

jvinch schreef:Volgens mij wordt de wedstrijd uitgezonden op ABC - in het slechtste geval kun je dus gewoon in de hotelkamer kijken.

http://soccernet.espn.go.com/euro2008/f ... th&cc=5901
Je hebt gelijk, maar DirecTV geeft/gaf aan dat ESPN2 het uitzendt. Ik zou ze allebei in de gaten houden. Mogelijk dat het op de satelliet op een andere zender te zien is dan op kabel.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Volgens mij zendt ESPN bijna alle wedstrijden uit. Wij hebben er al heel wat voorbij zien komen. De meeste campings bieden gewoon ESPN aan via de kabel.
Heleen72
Amerikakenner

Bericht door Heleen72 »

Bedankt voor al jullie reacties. Het is hier nu 9.15 uur Hawaiin time en op dit moment wordt Kroatie-Turkije live uitgezonden op ESPN. We hebben ook ABC, dus we gaan gewoon lekker op onze kamer kijken onder het genot van een kopje thee (dat is weer eens wat anders dan een biertje :)). Dat wordt vroeg opstaan, maar dat zal niet veel problemen geven met de jetlag die we (weer) hebben.
jvinch
Amerikakenner

Bericht door jvinch »

nieuwenoord schreef:Volgens mij zendt ESPN bijna alle wedstrijden uit. Wij hebben er al heel wat voorbij zien komen. De meeste campings bieden gewoon ESPN aan via de kabel.
Doet eens even klikken op de link die ik had bijgesloten?
Heleen72
Amerikakenner

Bericht door Heleen72 »

We hebben uiteindelijk gewoon op onze hotelkamer gekeken via ABC. Beeld was een beetje sneeuwerig, maar alles goed kunnen volgen onder het genot van een ontbijtje gebracht door roomservice.
Jammer dat ze eruit liggen. Wel leuk voor Guus en wij hoeven ons niet druk te maken waar we de halve finale kijken :D .
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer