Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Excursies op Maui en Kauai: waar boeken?

Als je vraag over Hawaii gaat, kun je hem hier plaatsen.
Plaats reactie
Mieksje
Amerika-ontdekker

Excursies op Maui en Kauai: waar boeken?

Bericht door Mieksje »

Hallo,

Ik ben onze huwelijksreis aan het uitstippelen naar Maui en Kauai, jipiieeeee!!! :D

Op Maui heb ik via Priceline het hotel Wailea Beach Marriott Resort & Spa "gewonnen", waar ik natuurlijk heel blij mee ben. Op Kauai heb ik nog geen hotel maar daar ben ik mee bezig. Het Grand Hyatt Resort spreekt natuurlijk tot de verbeelding maar de prijs is wel wat navenant vind ik...

We zouden natuurlijk ook graag enkele excursies doen op Hawaii. Via Priceline heb ik gezien dat je dat ook kon boeken. Of zouden jullie dit via een andere weg boeken? Welke websites kunnen jullie aanraden?

Groetjes
jiejie
Amerika-expert

Re: Excursies op Maui en Kauai: waar boeken?

Bericht door jiejie »

Ik zou eigenlijk proberen om het direct bij degene die de excursies uitvoert te doen, dat kan je namelijk wat geld schelen met het oog op de verschillende fees die je moet betalen als er een tussenpersoon tussen zit... aan de andere kant kan je daardoor soms weer goedkoper uit zijn als je het via een tussenpersoon doet want soms hebben ze korting omdat ze veel mensen aan kunnen leveren...

lol, nu zit ik mezelf een beetje klem te praten, lekker lastig op deze manier hahaha.

Ik zou in ieder geval naar beide mogelijkheden kijken... je kunt op bv gohawaii.com veel adressen en telefoonnummers vinden waar je excursies kunt boeken. En sja, als je in Google zoekt op 'excursion hawaii' zal je natuurlijk ook heel erg veel informatie vinden. Ik heb helaas zelf geen praktische ervaring met tussenpersonen, we boeken normaal gesproken, als we iets doen, gewoon direct (en dat dan weer meestal omdat we af en toe coupons krijgen bij bepaalde winkels waarmee we als residents (soms) veel korting krijgen (soms zelfs gratis).
theborgh
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door theborgh »

Ik denk gewoon ter plaatse doen, in de meeste hotels staan rekken vol met foldertjes (en kortingsbonnen) voor wat info op te doen. Denk thuis al na wat je er wilt doen. Op Maui is de zonsopgang op de top van de Haleakala (3550mtr) krater is niet te missen. Auto huren en je rijd overal zelf naar toe. Doe ook de bekende road to Hana tot de seven pools.
Mieksje
Amerika-ontdekker

Bericht door Mieksje »

Onze huwelijksreis naar Maui en Kauai komt steeds dichter :dance:

Ik heb al verschillende excursies die ik zou willen doen maar vraag me toch af of het niet beter zou zijn om die nu al te boeken. Zo ben ik zeker dat ik op een bepaalde dag en een bepaald uur die excursie kunnen doen. Zou het werkelijk zo veel goedkoper zijn om die ter plaatse te boeken??

Groetjes
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer