Eind augustus vertrekken mijn aanstaande man en ik op huwelijksreis naar San Francisco en Hawaii. We zullen op Oahu, Big Island, Kauai en Maui verblijven, steeds 4 nachten per eiland. Nu denken we aan een aantal excursies, maar vooral bij de wat duurdere kunnen we wel wat tips gebruiken!
- Zwemmen of encounter met dolfijnen. Zijn de prijzen overal hetzelfde? Of zijn er nog verschillen per eiland, en per locatie? Ik had ergens gekeken en daar moesten we ruim $ 500 betalen voor 2 personen... Dat gaan we dus niet doen

- helicopter vluchten... Lijkt me super gaaf om mee te maken, maar allereerst kan ik niet kiezen waar? Over de lava op Big Island, Na Pali Coast op Kauai of toch Waimea Canyon op Kauai... Wat zijn de kosten doorgaands, en zijn hier nog verschillen tussen aanbieders?
- Verder zouden we graag willen duiken, maar daar lees ik vrij weinig over. Is dat de moeite waard? Of zie je al voldoende moois met snorkelen?
- Ohja, last but not least... De bus op Oahu, is dat goed te doen? Ik las namelijk in een reisverslag dat de bus elke paar meter stopt, en dat het dus lang duurt. Ik vraag me dan even af of we aan 3 volle dagen (en één reisdag) voldoende hebben om alle moois te ontdekken per bus? We hebben op alle eilanden een auto behalve op Oahu, maar we overwegen om daar ter plaatse toch een auto te huren.