Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Korting gezocht: Aulani, A Disney Resort Hawaii
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Korting gezocht: Aulani, A Disney Resort Hawaii
Hallo,
Graag zou ik naar het Aulani, A Disney Resort and Spa gaan in Ko Olina, Hawaii, echter is het heel erg duur.
Ik kan op dit forum maar weinig informatie vinden over dit hotel, maar hoop wel dat jullie mij kunnen helpen.
Hebben jullie voor mij misschien tips, waar er wel eens mooie aanbiedingen zijn voor dit hotel?
Bij voorbaat dank!
Graag zou ik naar het Aulani, A Disney Resort and Spa gaan in Ko Olina, Hawaii, echter is het heel erg duur.
Ik kan op dit forum maar weinig informatie vinden over dit hotel, maar hoop wel dat jullie mij kunnen helpen.
Hebben jullie voor mij misschien tips, waar er wel eens mooie aanbiedingen zijn voor dit hotel?
Bij voorbaat dank!
- Figment
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 60
- Contacteer:
Re: Korting gezocht: Aulani, A Disney Resort Hawaii
Aanbiedingen voor dit resort vind je op specifieke Disney sites en Disney reisorganisaties.
Op dit moment lopen er 2 aanbiedingen: 4 nachten voor de prijs van 3 incl ontbijt (gebruik code VDK bij boeken) of 5 nachten voor de prijs van 4 (code KDH. Dit moet echter wel worden geboekt voor 15 okt. 2013).
Als je een jaarkaart hebt van 1 van de Disney parken zoals WDW of Disneyland Parijs, krijg je automatisch 10% korting bij Aulani. En als je actief militair bent, dan krijg je zelfs 25% korting.
Veel plezier met alle voorpret. Oahu is een heerlijk eiland, ik ben er net een week geweest!
Op dit moment lopen er 2 aanbiedingen: 4 nachten voor de prijs van 3 incl ontbijt (gebruik code VDK bij boeken) of 5 nachten voor de prijs van 4 (code KDH. Dit moet echter wel worden geboekt voor 15 okt. 2013).
Als je een jaarkaart hebt van 1 van de Disney parken zoals WDW of Disneyland Parijs, krijg je automatisch 10% korting bij Aulani. En als je actief militair bent, dan krijg je zelfs 25% korting.
Veel plezier met alle voorpret. Oahu is een heerlijk eiland, ik ben er net een week geweest!
Traveling to the USA since 1981
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Even een oud topic van mij omhoog halen, ik ben nu namelijk bezig met het plannen van onze reis naar Hawaii.
Zijn er inmiddels al mensen die in het Aulani hotel zijn geweest en wat vonden jullie er van?
Zijn er inmiddels al mensen die in het Aulani hotel zijn geweest en wat vonden jullie er van?
Ik ben er zelf nooit geweest, maar wat ik op een ander forum vaak lees is dat het voor een eerste bezoek afgeraden wordt omdat de ligging ongunstig is (tenzij je gewoon een rustig aan het strand wil liggen, maar de meeste mensen willen toch de bekende attracties bezoeken). In principe ligt het niet zo heel ver van Waikiki, maar dat is nou juist het drukste stukje Hawaii wat je kan vinden dus zeker in de spits ben je wel even onderweg. Verder is parkeren in Waikiki (zelfs bij de hotels) peperduur en niet altijd makkelijk te vinden. Het schijnt niet ook niet zo'n sterk Disney gevoel te hebben als de andere hotels in de keten, maar ik hoor veel lof en veel mensen die er erg enthousiast over zijn.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik zou er dan voor 1 of 2 nachten naartoe gaan om echt van het resort te genieten, de overige nachten ben ik van plan om in andere hotels te overnachten op het eiland Oahu
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ook dit hotel heb ik nu geboekt, wel maar voor 1 nacht, want het is echt verschrikkelijk duur, maar goed ik wilde het toch niet missen en er later spijt van hebben gekregen dat we er niet naartoe zijn gegaan.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht