Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Goedkope vliegtickets Hawaii

Als je vraag over Hawaii gaat, kun je hem hier plaatsen.
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Goedkope vliegtickets Hawaii

Bericht door US-fanboy »

Top !! :thumbup:
huubbomhof
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door huubbomhof »

Hier een tip die ik zelf vaak gebruik..

download hotspot blocker.. http://www.hotspotshield.com/

Het programma zorgt ervoor dat de site (bv expedia) je ip adres niet kan lezen.
Dus hij kan niet zien dat je in NL zit..
Ga je naar wat ik heb gedaan (unitedairlines.com) Kom ik op een ticket naar Oahu voor $380 (normale site 530 euro).

Weet niet of het legaal is maar het scheeld een bak geld.. :)
Travelkitty
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Travelkitty »

Heb er zelf ook een tijdje geleden naar gekeken en kwam toen op de combinatie van een retourtje New York + retourtje New York-Honolulu.
Met klm.be naar New York voor +- 415 euro en naar Hawaii voor zo'n 450

OF

Retour San Diego voor zo'n 540,- met klm.be en retour Maui of Honolulu voor 250,- ($322) Met een tussenstop in Los Angeles.
Rechtstreeks vanaf Los Angeles is $50 duurder :lol:
Explore. Dream. Discover.

Travel 2017
Januari: Cuba+ Florida
April/Mei: Singapore,Vietnam,Cambodja
Aug: Japan
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Wij willen nog 2 dagen relaxen en shoppen in Vegas op de terugweg en zo ook de lange vlucht iets breken.
Ik ben aan het denken om het kopen van tickets uit te splitsen als volgt. Zo loop ik niet echt risico om door een gemiste vlucht de andere tickets te verliezen.
  1. BRU --> KOA, ITO (Big Island)
    LAS --> BRU
  2. KOA,ITO --> OGG
    OGG --> HNL
    HNL --> LIH
    LIH --> LAX,LAS,SJC
Elisa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Elisa »

@Stan.Gobien:

Wij zijn ook aan het kijken voor begin juli 2013. Ik vind momenteel vluchten voor rond de 1400 euro (Brussel - Honolulu / Kauai - Brussel). Die 1400 euro is natuurlijk wel zonder de tussenvluchten van eiland naar eiland!
Heb jij al zicht op het kostenplaatje voor je vluchten? Ook de tussenvluchten? Want ik vind dat een héél goed idee om nog eens langs Las Vegas te gaan eigenlijk! We zouden dat ook wel durven doen, maar weet niet of je dan met een meerprijs zit voor de vluchten!

Groetjes,

Elisa
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

Ik kijk via Kayak.de (en ook eens op kayak.fr en kayak.com) daar kan je makkelijk vanboven in de URL balk even een luchthaven aanpassen, en moet je dus niet helemaal opnieuw alles gaan ingeven. Wel even de tussentijden in de gaten houden.

Als ik nu zoek vind ik: 1) 943€ en 2) 600€
Maar die 600€ is wanneer de laatste vlucht naar LAS is, met dan 2 stops HNL en LAX.
Wanneer ik naar LAX rechtstreeks vlieg is het dan veel duurder. En dat zou lukken want met een huurauto sta je in 5 uur in Las Vegas van Los Angeles.
    LAS --> BRU
    -------------------------------------
  2. KOA,ITO --> OGG
    OGG --> HNL
    HNL --> LIH
    LIH --> LAX,LAS,SNA,BUR
http://www.kayak.de/flights/BRU-KOA,nea ... 11/2adults
https://www.kayak.de/flights/ITO,nearby ... 08/2adults

Een andere optie die ik bekijk is onderstaand.
1) 1137€ en 2) 203€
    LIH --> LAS,LAX,PHX
    LAS,LAX --> BRU
    -------------------------------------
  2. KOA,ITO --> OGG
    OGG --> HNL
    HNL --> LIH
Zoals je kan zien, zijn de eiland vluchten goedkoop, slects 203€ voor 3 vluchten. Natuurlijk wordt nr 1 dan duurder, maar dat is dan wel met een vlucht van LIH naar LAX zonder tussenstops.
https://www.kayak.de/flights/BRU-KOA,ne ... 11/2adults
https://www.kayak.de/flights/ITO,nearby ... 05/2adults

Het is een beetje spelen, maar wanneer je van Hawai'i naar de westkust terugvliegt is het precies altijd goedkoper als er een tussenstop in zit. Ik wacht nog wat af en houd deze prijzen in de gaten.
Elisa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Elisa »

Hallo,

Hebben vandaag onze vliegtickets deel 1 geboekt. Was echt een goed idee om er Las Vegas nog bij te nemen :clap:

Heenvlucht 3 juli: Brussel - Londen - Los Angeles - Honolulu (British airways en American Airlines)
Terugvlucht 24 juli: Las Vegas - Londen - Brussel (British airways) de 21e komen we in toe in Las Vegas

--> 1172 euro pp

Intereilandvluchten (Oahu - Kauai - Maui - Las Vegas) komen momenteel op zo'n 320 euro pp uit maar we weten hier de exacte data nog niet van dus dat wordt nog een weekje puzzelen.

Zal dus in totaal op 1490 euro uitkomen pp (bagage op de intereilandvluchten nog niet meegerekend).

Groetjes!
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

Zou deze prijs een goede prijs zijn denk je?
Ik heb dezelfde prijs ongeveer voor periode 21-06 heen en 11-07 terug, maar vind dat best hoog.
Elisa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Elisa »

@stan.gobien,

Ja, wij zijn tevreden! Had iemand ons enkele maanden geleden gezegd dat we voor al onze vluchten in hoogseizoen, met Las Vegas erbij onder de 1500pp zouden komen, dan hadden we meteen geboekt. We dachten zelfs dat het niet zou lukken om op die prijs uit te komen.
Je moet rekenen, je zit echt in hoogseizoen (start ook van ongeveer 16juni) en je vliegt naar de andere kant van de wereld he... De brandstofprijzen liggen enorm hoog en er wordt verwacht dat ze nog zullen stijgen... Als we kijken om in onze periode naar de westkust te gaan, vind je ook prijzen van rond de 1000 euro (onder de 1000 vind je er geen). En uit ervaring weten we dat die prijs echt niet meer zal dalen voor juli... dan vinden we 1172 euro een goede prijs.... Op zich is dat veel geld, maar als je vergelijkt, valt dat nog best mee vind ik!

Welke prijs heb jij in gedachten misschien?

Elisa
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

Als ik kijk naar prijzen voor het zuidwesten vind ik die inderdaad ook hoog, juist daarom dat ik zou wachten tot november, december om te boeken. Soms zijn er dan leuke promoties.
Ik had gedacht aan 1000 tot 1200€ p.p. voor alle vluchten.

in mijn ervaring is vertrekken in Juni iets goedkoper dan in Juli.
Elisa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Elisa »

@ Stan.Gobien

Heb eens gekeken voor een vlucht Brussel - Honolulu (en Honolulu - Brussel) vertrek op 21/06 tem 11/07 en dan eens dezelfde vlucht voor onze periode (3/07 tem 24/07).
Jouw vlucht komt 230 euro pp goedkoper uit. Dus vertrek midden juni is weldegelijk nog goedkoper. Maar wij hebben voor onze periode denken we wel een goeie deal.
2 jaar geleden hebben we ook onze tickets in oktober geboekt en blij dat we toen niet gewacht hebben tot november, december want goedkoper hebben we niet meer gevonden. Maar dat kan natuurlijk verschillen van jaar tot jaar en van vlucht tot vlucht...
Dus ik denk wel dat jij onder onze prijs van 1172 euro zou moeten kunnen voor diezelfde vlucht.

Wij hebben bij connections geboekt. Onze vlucht stond niet op hun website omdat het een pakketvlucht is (dwz met minstens 3 hotelovernachtingen of 4 dagen autohuur). Dit zorgde ervoor dat onze vlucht zo'n 150 euro pp goedkoper was dan aangegeven op de site. Op de site van American Airlines of Britisch Airways is onze vlucht trouwens ook een stuk duurder dan die 1172 euro die wij betaald hebben.
Dus eens langsgaan bij connections of hen eens bellen kan wel eens helpen.

Wij gaan nu gewoon op 1 eiland 5 dagen een auto huren via hen. Al de andere auto's zoeken wij verder de goedkoopste aanbieder uit.

Succes nog!!
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

Dat is natuurlijk ook een idee, er zit hier in Roeselare een Travelshop van hun.
Via welke firma krijg je dan de huurauto?
Elisa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Elisa »

Volgens hun reisbrochures is dat via Avis. Wij moeten wel nog kijken wanneer en hoelang we een auto gaan nemen maar aangezien we normaal zo'n 4-6 dagen op elke eiland gaan zitten gaan we gewoon op 1 eiland de auto via hen boeken. Die paar euro's per dag dat het via hen eventueel duurder is zal ons voordeel (zo'n 300 euro voor ons ge2) niet te niet doen.

Groetjes
Elisa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Elisa »

Hebben gisteren onze vluchten tussen de verschillende eilanden geboekt:
1. Honolulu - Lihue (Kauai) 8/7
2. Lihue (Kauai) - Kahului (Maui) 15/7
3. Kahului (Maui) - Honolulu - Las Vegas 20/7

--> $407,5 pp via hawaiianairlines.com (dus zo'n 325 euro pp) bagage nog niet inbegrepen ($17 per stuk tussen de eilanden en $25 per stuk om naar Las Vegas te vliegen)
t1m
Amerikakenner

Bericht door t1m »

Er was even terug een goede sale, vanaf Europa naar Hawaii retour EUR 711.
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

Moest je dan wel vanaf Milaan vliegen?
t1m
Amerikakenner

Bericht door t1m »

Volgensmij wel, maar er zijn vaak meerdere combinaties mogelijk. Anderzijds, een enkel Milaan met Easyjet is EUR 50,- inclusief 20KG baggage incl. toeslagen. Vaak lukt het wel om de terugvlucht op FRA of DUS te boeken, gewoon met de ICE Nederland in. In jouw geval zou BRU een mogelijkheid zijn.
JohanX
Amerika-ontdekker

Bericht door JohanX »

Ik volg de prijzen al een tijd niet meer maar ik zie nu dat een retourtje Honolulu vanaf Amsterdam maar 775 euro kost met US Airways.
En met KLM/Delta 823 euro?!
Sinds wanneer zijn die prijzen zo laag? Ik meende dat het vorig jaar nog minimaal 1000 euro was.
Laredo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Laredo »

Het was mij ook opgevallen en wij overwegen nu ook om losse tickets te boeken ipv een hotel/vlucht combi. Twijfel alleen nog over de data. Die prijze met USairways kan ik zo 1-2-3 niet vinden, waar zie jij die en voor welke data?

Op het forum zie ik weinig recensies van hotels op Oahu, maar ook niet op 1 van de andere eilanden. Iemand tips voor een week Oahu en een week Maui? Reisdata eind april 2013.
2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
JohanX
Amerika-ontdekker

Bericht door JohanX »

Met US Airways op 6 april heen en op 20 april terug 776 euro.
Of op 2 maart heen en 24 maart terug dan krijg je hetzelfde bedrag.
Vlieg je op die datum met United dan ben je 823 kwijt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer