Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Het is bijna zover:)
Re: Het is bijna zover:)
Welkom thuis!
Ben blij te horen dat het met Exit reizen goed bevallen is en dat de terugreis is mee gevallen.En natuurlijk de positieve ervaringen met de beide hotels omdat wij die exact ook aan doen.Hebben er alleen een verlenging Maui achter geboekt maar hebben verder dus dezelfde reis.
Nog 1,5 en dan mogen wij!
Ben al aan van alles bijelkaar aan het zoeken wat mee moet want heb volgende week weinig tijd.
Ben blij te horen dat het met Exit reizen goed bevallen is en dat de terugreis is mee gevallen.En natuurlijk de positieve ervaringen met de beide hotels omdat wij die exact ook aan doen.Hebben er alleen een verlenging Maui achter geboekt maar hebben verder dus dezelfde reis.
Nog 1,5 en dan mogen wij!
Ben al aan van alles bijelkaar aan het zoeken wat mee moet want heb volgende week weinig tijd.
New York 2010, Las Vegas en Oahu en Maui 2011, Oahu en Big island 2016.
Op de planning Boston 2017.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Gaaf zeg, lekker dat jullie het nog voor de boeg hebben!
We hebben in Vegas een tripje gedaan met een helikopter, erg leuk ('s avonds)
En een tocht met en vliegtuig boven de canyon, erg mooi.
Ook vond ik de Fremontstreet Experience leuk!
We hebben in Vegas een tripje gedaan met een helikopter, erg leuk ('s avonds)
En een tocht met en vliegtuig boven de canyon, erg mooi.
Ook vond ik de Fremontstreet Experience leuk!
Hoe waren jullie terugvluchten?Wij vliegen terug via SF en Washington waar we even moeten wachten,geloof niet al te lang.Hoe is dat gegaan?
En hoe is het nu met de jetlag?
En heb je aanraders op Oahu?Restaurants bv?
Ik heb er zin in!
En hoe is het nu met de jetlag?
En heb je aanraders op Oahu?Restaurants bv?
Ik heb er zin in!
-
- Amerikafan
Wij vlogen ook terug via Sf en W'ton. In Sf hadden we 1 uur overstaptijd, maar was dezelfde gate dus er uit en er weer in:)
In W'Ton hadden we 2 uur, net tijd voor een subway broodje. (houd er rekening mee dat je op de vluchten van Honolulu naar W'Ton geen eten krijgt) Wij hadden chips, kaas en chocolade bij ons:)
Op de heen weg hadden we in Chicago 5 uur overstaptijd, erg lang:(
Op Oahu zijn we een paar keer naar het Outbacksteakhouse geweest, staat bij ons altijd op nr 1. Je kunt er lopend naar toe.
Ook is er een aardig restaurant als je uit het hotel naar links gaat, op de hoek ligt een knots van een restaurant, die 24/24 open is.(weet naam niet maar het kan niet missen)
Mijn man vond de Teriyakisteak lekker, en ik de sandwich tuna (6,95). Hopelijk krijg je serveerster Rosa, met bloemen in haar haar, echt lachen die vrouw.
Ontbijten kun je overal, Ihop zit in het hotel, denny's iets verder, ook zijn we bij een chinees ontbijtbuffet geweest, 7.95 al you can eat.
Overal aanbiedingen:)
Wij liepen door het Hilton zo naar het strand:) echt fijn daar hoor:)
Terugreis is wel lang, maar goed te doen, heb Melatonine ingenomen en zelfs geslapen in het vliegtuig wat ik anders nooit kan.
Had bij terugkomst wel erg dikke voeten van het zitten, maar och dat heb je als je boven de 50 bent:)
groetjes sylvia
In W'Ton hadden we 2 uur, net tijd voor een subway broodje. (houd er rekening mee dat je op de vluchten van Honolulu naar W'Ton geen eten krijgt) Wij hadden chips, kaas en chocolade bij ons:)
Op de heen weg hadden we in Chicago 5 uur overstaptijd, erg lang:(
Op Oahu zijn we een paar keer naar het Outbacksteakhouse geweest, staat bij ons altijd op nr 1. Je kunt er lopend naar toe.
Ook is er een aardig restaurant als je uit het hotel naar links gaat, op de hoek ligt een knots van een restaurant, die 24/24 open is.(weet naam niet maar het kan niet missen)
Mijn man vond de Teriyakisteak lekker, en ik de sandwich tuna (6,95). Hopelijk krijg je serveerster Rosa, met bloemen in haar haar, echt lachen die vrouw.
Ontbijten kun je overal, Ihop zit in het hotel, denny's iets verder, ook zijn we bij een chinees ontbijtbuffet geweest, 7.95 al you can eat.
Overal aanbiedingen:)
Wij liepen door het Hilton zo naar het strand:) echt fijn daar hoor:)
Terugreis is wel lang, maar goed te doen, heb Melatonine ingenomen en zelfs geslapen in het vliegtuig wat ik anders nooit kan.
Had bij terugkomst wel erg dikke voeten van het zitten, maar och dat heb je als je boven de 50 bent:)
groetjes sylvia
Klinkt goed allemaal!
Nog een weekje wachten en dan mogen wij!
Nog een weekje wachten en dan mogen wij!
Had je op Ohau een huurauto? Of hoe ben je naar Pearl Harbour gegaan? Wij gaan namelijk in januari naar Ohau en hebben tot opheden nog geen auto gehuurd.
Wij hebben ook geen auto gehuurd,doen we ter plekke.
Nog 3 dagen werken!
Nog 3 dagen werken!
Oahu heeft best een aardig openbaar vervoer netwerk, maar ik je toch heel erg aanraden wel een auto te huren...zo veel makkelijker!cashew schreef:Had je op Ohau een huurauto? Of hoe ben je naar Pearl Harbour gegaan? Wij gaan namelijk in januari naar Ohau en hebben tot opheden nog geen auto gehuurd.
September 2009: Hawaii (Oahu & Maui) || September 2010: New York ||Mei 2012: Zuidwest-USA (LA-LA)
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou toch van harte aanraden om de auto vanuit Europa al te regelen, zeker ivm met de verzekeringen. Als je alles meerekent ben je bij een broker in NL/BE/DE meestal een stuk goedkoper uit, plus je bent zeker dat je voldoende risico dekking hebt. Lees maar eens bijvoorbeeld dit topic.NeoMay schreef:Wij hebben ook geen auto gehuurd,doen we ter plekke.
cashew schreef:Had je op Ohau een huurauto? Of hoe ben je naar Pearl Harbour gegaan? Wij gaan namelijk in januari naar Ohau en hebben tot opheden nog geen auto gehuurd.
Ik ben net terug! Hawaii is echt paradijs.
Wij waren 4 dagen in oahu en hadden geen auto. Wij verbleven op Hilton Hawaiian village.
Pearl harbour hebben we gewoon met de normale bus gedaan. Even aan de buschauffeur vragen welke lijn je moet hebben. Heel makkelijk. Het was maar 2,50 voor de rit. Je krijgt vervolgens een bon terug met de tijdstip, als je voor dat tijdstip de bus instapt, hoef je niet voor de terugreis te betalen. Wij vonden het erg makkelijk de bus. We zijn zo ook naar polynesian center gedaan.
Pearl harbour: de memorialen was gratis en wij zijn naar de battleship geweest. Heel erg indrukwekkend.
Je hoeft niet alles te doen. Wij waren met deze 2 dingen een heel middag zoet mee.
Wij gingen trouwens bijna emoe dag bij ala moana eten, dat is een winkelcentrum vlakbij. Daar hebben ze een foodcourt, waar je gewoon een snelle hap kan eten, voor weinig. Je hebt Chinees, Vietnamees, Japans, era 's, hamburgers etc.
Bedankt voor de tip misstiara, voor dat geld kan je geen autohuren en al zeker niet parkeren.
ok bedankt voor de tip.Loek schreef:Ik zou toch van harte aanraden om de auto vanuit Europa al te regelen, zeker ivm met de verzekeringen. Als je alles meerekent ben je bij een broker in NL/BE/DE meestal een stuk goedkoper uit, plus je bent zeker dat je voldoende risico dekking hebt. Lees maar eens bijvoorbeeld dit topic.NeoMay schreef:Wij hebben ook geen auto gehuurd,doen we ter plekke.
Leuk he Hawaii?Syllvia schreef:We zijn inmiddels terug. Vanmorgen op Zaventem geland, dus nog wat dizzy:)
De reis is erg leuk geweest, wel wat kort, 2 weken in totaal.
We hadden geboekt bij exitreizen en alles was goed geregeld, normaal boeken we alles zelf, maar deze reis was 1350,= in totaal en daarvoor kon ik niet eens tickets vinden.
Hotel Tropicana in Las Vegas is erg goed bevallen! Echt een mooie kamer, erg groot met 2 queenbedden. De locatie is erg leuk.
Wij vinden Vegas zowiezo erg leuk:)
Op hawaii hadden we hotel aqua palms we hadden een kamer aan de voorkant, erg mooi.
Bij aankomst kregen we een kamer aan de achterkant, dat maakt ons niet zo veel uit, alleen was er maar 1 queen bed, en verwend als we zijn hebben we er liever 2 of 1 kingbed.
Dus gevraagd of er een andere kamer was, we wilden dan ook welw at bij betalen, maar we kregen (gratis) een kingbed kamer.
En daar hadden we erg veel geluk mee, want de kamer lag aan de voorkant, erg gezellig en was veel groter.
Honolulu vinden we gezellig, wel de eerste macdonald in the usa gezien,waar je rijst bij je ontbijt kunt krijgen.
Hawaii verder prachtig!!
De reis terug waar ik nog al tegenopzag is erg mee gevallen:)
We hebben dan ook geen vertragingen o.i.d. gehad:)
groetjes Sylvia
Wij zijn ook net terug.
1350??? Wat een deal, wat hadden jullie daarvoor geboekt dan en is het per persoon?
Even nieuwschierig, vlieg zo terug voor dat bedrag

Nav het verhaal wat hier op het forum is gepost toch maar vast een auto gereserveerd voor Oahu ook,inc die lsi(ofzoiets) verzekering.
Was toch een beetje geschrokken en kleine moeite om het nu vast te doen en de verhuurder zit om de hoek van het hotel dus ook makkelijk met ophalen en wegbrengen van de auto.
Morgen vertrekken we dus tot over 3 weken!
Was toch een beetje geschrokken en kleine moeite om het nu vast te doen en de verhuurder zit om de hoek van het hotel dus ook makkelijk met ophalen en wegbrengen van de auto.
Nou ben zo goed als klaar met pakken,tot over 3 weken!
Heel veel plezier en vooral: geniet ervan!

-
- Amerikafan
Sorry was even niet op het forum.
We hebben een auto gehuurd vanuit nederland, via usa.reisen.de
Het was via Dollar, daar zag ik nog een bon van op internet voor een gratis update. Die kregen we ook. Alleen in Honolulu kun je net zo makkelijk een kleine auto hebben, we kregen hem zowat de parkeergarage niet in:)
De reis van 1350 euro, was zo: 4 dagen Las Vegas hotel tropicana, en 7 dagen Oahu hotel aqua palms, incl. vlucht en tax.
Wij vonden de auto toch wel erg handig hoor, we zagen wel bussen rijden, maarja verwend als we zijn.......
We hebben een auto gehuurd vanuit nederland, via usa.reisen.de
Het was via Dollar, daar zag ik nog een bon van op internet voor een gratis update. Die kregen we ook. Alleen in Honolulu kun je net zo makkelijk een kleine auto hebben, we kregen hem zowat de parkeergarage niet in:)
De reis van 1350 euro, was zo: 4 dagen Las Vegas hotel tropicana, en 7 dagen Oahu hotel aqua palms, incl. vlucht en tax.
Wij vonden de auto toch wel erg handig hoor, we zagen wel bussen rijden, maarja verwend als we zijn.......
-
- Amerikafan
We hebben de auto gewoon bij het vliegveld op gehaald.NeoMay schreef:Nav het verhaal wat hier op het forum is gepost toch maar vast een auto gereserveerd voor Oahu ook,inc die lsi(ofzoiets) verzekering.
Hoi Sylvia.
1350...ooh wat klinkt dat verleidelijk!!! Ik wil weer gaan!!
1350...ooh wat klinkt dat verleidelijk!!! Ik wil weer gaan!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 20 Reacties
- 5723 Weergaves
-
Laatste bericht door *Sbo*